.

Beantwoord

Simkaart wordt niet gevonden door mijn Samsung Galaxy s3, wat nu?

  • 14 June 2015
  • 6 reacties
  • 1700 Bekeken

Ik heb een net nieuwe telefoon, Samsung galaxy s3 mini. Maar als ik mijn simkaart (die ik nog van mijn andere telefoon had, met nog wel het zelfde simyo abonnement) in de telefoon probeer te doen, komt er te staan dat er geen simkaart inzit.
Wat kan ik doen?
Groetjes Alex
icon

Beste antwoord door Naomi 16 June 2015, 16:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Alex,

Welkom op het Simyo Forum.

Zit er misschien op je nieuwe telefoon een sim-lock?
Dit zou het probleem verklaren!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi alexdejong, welkom op het Simyo forum!

Ik kan zo niet zien dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Heb je al geprobeerd je nieuwe simkaart te activeren op je Mijn Simyo pagina? 😳 Zodra die is geactiveerd, ontvang je via de e-mail een nieuwe pin- en pukcode. Ook komt er op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens nieuwe codes te staan.

Laat je het ons weten?

@maikel.twinnie; dankjewel dat je zo goed meehelpt 🙂 Wanneer er een simlock op je telefoon zit, krijg je meestal een andere melding 😉
Hallo,

ik heb ook een samsung Galaxy s3 en eerst werkt de simkaart van simyo gewoon op mijn telefoon. Op vakantie heb ik een andere simkaart er in gehad van een buitenlandse aanbieder. Terug in nederland wilde ik weer de simyo simkaart erin doen, maar hij herkent de simkaart niet meer.
Ik heb een andere simkaart geprobeerd van KPN en Vodafone en die werken wel.
Ik heb zelfs een nieuwe simkaart besteld van simyo maar ook die pakt hij niet... 😞

wat te doen...??? overigens doet de simyo simkaart het wel in een ander toestel!!!

ben benieuwd naar jullie reactie.

Groet Salah.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Salah,

Onlangs heb ik je vraag beantwoord in dit topic. Graag verzoek ik je om het te houden bij dat topic om het overzicht te bewaren. Zo kunnen wij je ook sneller helpen.

Is dat goed?

Groetjes,
Ilias
Geen probleem.
Ik had de vraag in eerste instantie hier geplaatst, maar bedacht me later dat het beter zou zijn om een eigen topic te starten.
Groet, Salah
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Salah,

Dat is helemaal prima! Goed van je dat je achteraf alsnog je eigen topic hebt gemaakt :D

Groetjes,
Caspar

Reageer