.

Beantwoord

simkaart werkt niet. Hoe kan dat?


Hallo, ik heb een simyo abonnement afgesloten bij Simyo. Gisteren het simkaartje ontvangen. Deze heb ik geactiveerd. Dit is ook te zien in mijn Simyo. Echter de simkaart doet het niet in de telefoon. Wordt niet herkent. Wat is er aan de hand?

Groeten Julia

icon

Beste antwoord door RicoK 21 March 2020, 16:36

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7

Er zijn verschillende mogelijkheden.

Het kan zijn, dat je je telefoon even uit moet zetten, een paar minuten wachten en de telefoon weer aanzetten, zodat de simkaart op het netwerk kan worden aangemeld.

Het kan ook zijn, dat de simkaart niet goed is geplaatst.

Afhankelijk van welke melding je nu precies te zien krijgt, kan het ook wellicht zijn, dat je telefoon voorzien is van een simlock.

Hallo RicoK,

Allemaal al geprobeerd. Ook de simkaart in andere telefoons gedaan en werkt ook niet. Ook andere simkaarten in de bewuste telefoon gedaan en die werken dan wel. Het simkaartje wordt gewoon niet herkent.:frowning2:

Reputatie 7

Als de betreffende simkaart het in andere telefoons ook niet doet, dan is er inderdaad iets met de simkaart en/of aansluiting aan de hand. In dat geval kan alleen Simyo hier iets aan doen.

Ik zal proberen hier melding van te maken naar Simyo om dit z.s.m. op te pakken. Voor nu kun je helaas niet anders dan even (af) te wachten.

Reputatie 4
Badge +4

Hey JuliaB,

 

Oei, dan lijkt het erop alsof je een defecte simkaart hebt gekregen. Ik heb gelijk een nieuwe simkaart kosteloos naar je opgestuurd. Deze wordt morgen verwerkt en naar je opgestuurd door de post. Heb je nog andere vragen voor mij? Reageer dan gerust. Voor  nu bedankt voor je geduld.

 

Bedankt voor je melding RicoK!

 

Groetjes,

Ouael

 

 

Vandaag nieuw simkaartje ontvangen. Alles werkt nu. Bedankt allemaal!

Reputatie 7
Badge +6

Hi JuliaB,

 Fijn dat alles weer werkt!

 

Groetjes,

Daisy

 

Hi, 

I also have the same issue. Could you please help me about it?

 

Thanks.

Reputatie 7

@cemkurt It is not necessary to double post. You already posted your question here: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/sim-card-doesn-t-work-43902

I’m waiting for the solution, rather than supervising how to write in the forum

I’m waiting for the solution, rather than supervising how to write in the forum

You will get that solution from a moderator, just be patient. But still not needed to post your question in different topics. That's just a rule to keep the overview.

Reputatie 6
Badge +6

Hi cemkurt, 

Welcome to our forum!

I'll get back to you in the other topic, no need to crosspost :wink:

Cheers, 
Bas

Reageer