.

Beantwoord

Simkaart voor iPad

  • 28 March 2013
  • 15 reacties
  • 1820 Bekeken

Hallo, ik wil een apple tablet met 3G netwerk kopen. Hebben julle hier een Sim voor?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 April 2013, 14:41

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Simyo heeft alle typen simkaarten, echter bij bestelling krijg je een standaard sim. Deze zal je dus moeten omruilen voor een micro sim á € 5,=.

Je kunt deze micro sim niet gelijk bestellen.
Hallo Martijn, ik kan de sim voor mobiel internet niet bestellen. Hij kan niet geactiveerd worden, alleen maar de sim voor te bellen.

Wat doe ik verkeerd? Mijn gedachte gaat uit naar  mobiel internet van 500mb voor 7,50 of 1000mb voor 10,00. Opzeggen per maand.

Gr Pé
Reputatie 3
Badge +9
Je hebt dus al een standaard simkaart?
Ik snap niet precies wat je bedoeld.
Halo Martijn,
ik heb nog geen simkaart, maar wil een simkaart voor mijn tablet bestellen.
Ik krijg de mogelijklheid niet in simyo om alleen een simkaart hiervoor te bestellen.
Ik kan ze niet aanvinken voor bestellen voor mobiel internet.
Reputatie 3
Badge +9
Dan nog een vraag, heb je al een abonnement?
Nee anders had je ook een sim.

Gewoon abonnement bestellen, bijvoorbeeld bellen 300 min en internet 500MB.
Dan bestelling afronden en daarna via mijn simya microsim aanvragen.

Alleen sim zonder abonnement gaat niet, of prepaid!
Dank je wel Martijn.

Maar ik heb helaas niets aan belminuten op mijn tablet.
Jammer van Simyo dat je geen sim kunt krijgen voor alleen internet.

Groetjes Pé
Reputatie 3
Badge +9
Ja jammer.
Badge +6
Hallo, ik wil een Apple tablet met 3G netwerk kopen. Hebben jullie hier een Sim voor?

Hoi Pemdrie,

Simyo heeft geen simkaarten waar je alleen een internetbundel op kan afsluiten. Helaas kunnen wij je hier niet verder meehelpen.

@Martijn® bedankt voor het meedenken.
Beste Natasha of Martijn,

-Ik heb een prepaid simyo simkaart besteld en in huis. Ik heb deze in mijn ipad 3g gedaan.
-Bij opstarten de goede code gebruikt en de sim ontgrendeld.
-Ik heb om te testen een dagabonnement gekocht voor €1,-
-Ik krijg wel verbinding, li boven staat een bewegend streepje en KPN NL Echter ik krijg geen internet.
-In de browser staat:
*Wat doe ik fout? Wat moet ik eventueel in de instellingen typen?
*Als het nodig is wil ik ook wel een simonly abonnement kopen maar wil eerst weten of dat uitmaakt om een goede verbinding te maken.
*Help
Met vriendelijke groet,
Bert
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Bert,

Ik weet niet zoveel van iPhone/iPads af.
Dag Martijn,
Jammer, wellicht dat er meer mensen dit mee hebben gemaakt. Moet toch wel vaker voorkomen???
Dit was het probleem:
-Ik heb een prepaid simyo simkaart besteld en in huis. Ik heb deze in mijn ipad 3g gedaan.
-Bij opstarten de goede code gebruikt en de sim ontgrendeld.
-Ik heb om te testen een dagabonnement gekocht voor €1,-
-Ik krijg wel verbinding, li boven staat een bewegend streepje en KPN NL Echter ik krijg geen internet.
-In de browser staat: http://www.simyo.nl niet openen, omdat uw ipad niet is verbonden met het internet.>
*Wat doe ik fout? Wat moet ik eventueel in de instellingen typen?
*Als het nodig is wil ik ook wel een simonly abonnement kopen maar wil eerst weten of dat uitmaakt om een goede verbinding te maken.
*Help
Met vriendelijke groet,
Bert
Opgelost,
Beste mensen,
Wat blijkt nu, ik moet naast het gekochte 1 dag abonnement wel het knopje internet op aanzetten om internet op mijn ipad te hebben.
Logisch, mijn fout.:eek::p

Het blijkt dus dat het plaatsen van een telefoonkaart met internet  wel werkt in een ipad 3G, dit was mijn test en vraag. 
Overigens is het verschrikkelijk traag en eigenlijk niet aan te raden. You tube filmpje draaien is ruk. :mad:Ik zal toch naar een andere provider moeten om in de vakantie of in weekendjes 3G te willen voor mijn ipad.:(

Heeft iemand een sneller alternatief voor mijn Ipad 3g?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Berst,

De internetsnelheid bij een Simyo sim only abonnement ligt hoger dan bij een prepaid aansluiting. Maar mocht je iPad veel gaan gebruiken icm een data abonnement dan past Simyo daar wellicht niet zo goed bij. Je hebt er dan immers ook een bel/sms bundel bij. We leveren namelijk geen data only bundels.

Groetjes,

Alex
...Dit was twee jaar geleden. Is het inmiddels mogelijk om met één abonnement twee simkaarten te krijgen. Eén voor mijn mobiel en één voor mijn i-pad?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Zultarian,

Goede vraag 🙂. Het is inmiddels nog niet mogelijk om twee simkaarten op hetzelfde nummer te krijgen. Voor nu zijn hier ook geen plannen voor als ik eerlijk moet zeggen.

Groetjes, Tiury

Reageer