Beantwoord

Simkaart past niet meer. Hoe kom ik aan een nieuwe?

  • 4 januari 2019
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

Mijn simkaart past niet in mijn nieuwe toestel (Samsung Galaxy S9+). Ik heb denk ik een nano nodig terwijl ik nog een micro heb.
Op Mijn Simyo heb ik een nieuwe besteld maar dan ben ik gelijk €5,- kwijt. Dat lijkt mij toch niet de bedoeling. Kan Simyo niet gewoon een nieuwe simkaart sturen?

Ik hoor graag de ervaringen of oplossingen.

Groet,
Pascalio
icon

Beste antwoord door Jihane 7 januari 2019, 14:20

Hi Pascalio,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je een nieuwe simkaart besteld hebt 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je via Mijn Simyo een simkaart gekocht hebt. Die kosten inderdaad € 5,-. Dit zijn de kosten van de bestelling, levering, en aanmaak. Ik zie echter dat je heel lang klant bent, en daarom vergoed ik eenmalig deze kosten voor je. Je vindt de vergoeding straks terug op je factuur.

Voor jou is de simkaart dus gratis geweest!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Pascalio,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je een nieuwe simkaart besteld hebt 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je via Mijn Simyo een simkaart gekocht hebt. Die kosten inderdaad € 5,-. Dit zijn de kosten van de bestelling, levering, en aanmaak. Ik zie echter dat je heel lang klant bent, en daarom vergoed ik eenmalig deze kosten voor je. Je vindt de vergoeding straks terug op je factuur.

Voor jou is de simkaart dus gratis geweest!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Bedankt voor je snelle reactie en de oplossing.
Helemaal top 😀

Met vriendelijke groet,

Pascal (aka Pascallio)
Reputatie 6
Badge +5
Hi Pascalio,

Namens Jihane graag gedaan! Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag :)

Groetjes,
Niels

Reageer