.

Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen. Hoe kan dat?

  • 14 January 2018
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Beste Simyo medewerker,

Al een tijd geleden heb ik een simkaart besteld, maar ik heb hem nog niet ontvangen. Weten jullie wat er aan de hand is?

Groetjes,

Bas
icon

Beste antwoord door Jihane 15 January 2018, 18:55

Bekijk originele reactie

6 reacties

Adres gegevens op je MijnSimyo zijn juist?
Yes, die zijn juist.
Volgens mij vroeg ik alleen of ze juist zijn. Privé gegevens op een openbaar forum is niet handig. Een moderator zal het verwijderen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Bas,

Welkom op het Simyo Forum!

Ai, dat is niet de bedoeling! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je in december een vervangende simkaart besteld hebt. Deze heb je ook in december geactiveerd. Wanneer heb je je simkaart besteld? Ging het om een vervangende simkaart of echt om een nieuwe aansluiting?

Verder heb ik je reactie aangepast om je adresgegevens eruit te halen. Dit is nog wel een openbaar forum namelijk!

Laat je 't me weten allemaal?

@ Ray, dankjewel voor je reactie en tip!

Groetjes,
Jihane
Hey Jihane, Het ging om een nieuwe aansluiting.

Ik heb de simkaart 21 december besteld.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bassieboy,

Bedankt voor je bericht!

Oei, ontzettend balen dat je de simkaart niet hebt ontvangen. Bij deze heb ik een gratis vervangende simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt de vervangende simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Na ontvangst van de simkaart kun je 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Laat je het weten of het lukt zo?

Groetjes,
Asma

Reageer