.

Beantwoord

Simkaart niet geactiveerd

  • 29 August 2012
  • 6 reacties
  • 429 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
....man is niet een klunser, mijn huis geen bouwval en bonje met de buren heb ik ook niet...;)

Maar mijn nieuwe prepaid Simcard is niet geactiveerd. Ik kreeg hem vandaag binnen....maar de mail met pincode enz. niet gezien. Ook niet in de SPAM. Die email krijg je toch meestal voordat je de Simcard ontvangt?  Okay..pincode opgezocht in de bijbehorende 'Mijn Simyo'. Het beltegoed staat  er ook nog niet op.  Ondeugden. :p
Dus Ellen, Alex of 'Natas' zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om de activatie alsnog te doen? Ik ga jullie telefonische klantenservice :eek:echt niet bellen...;). Echt niet.

PS. heb jullie alle drie een PM-etje gestuurd met mijn nieuwe telefoonnummer. Hoop op een spoedige acti(e) vatie

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wayne 30 August 2012, 12:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hee Natascha en Alex, merk dat jullie jullie PM-boxjes gesloten hebben. Stouteriken.;) Nou ja, snap het wel....anders word je ook maar gek.
Jelui snapt wel dat ik mijn 06 hier niet neerzet.:eek:

@Natascha...Thanks voor je PM. Kon er natuurlijk niet op reageren.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi de leon,

Als je mij even een privebericht toestuurd met daarin het bewuste telefoonnummer ga ik dit direct uitzoeken wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Wayne, bedankt voor je snelle (re)actie. Ik heb je een PB gestuurd.:o
Reputatie 7
Badge +9
Hij doet ut nog niet...:( 

Simyo, de Leon wordt nu echt boos..:mad::D
Reputatie 2
Badge +1
Hey de leon,

Klopt het dat jouw probleem inmiddels verholpen is?
Reputatie 7
Badge +9
Hey de leon,

Klopt het dat jouw probleem inmiddels verholpen is?


http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/blush.gif Sorry Wayne, lees je nu pas. Ja, werkt goed. De mobiel ligt in de kast inmiddels. 😃

Reageer