.

Vraag

simkaart kapot?

  • 3 March 2012
  • 4 reacties
  • 657 Bekeken

Badge
Al enkele weken doet mijn telefoon een beetje vreemd.maar sinds gisteren krijg ik de melding: sim niet beschikbaar!

Ook als ik de simkaart in een andere telefoon probeer werkt het niet : simkaart niet gevonden!

Betekend dit dat de simkaart kapot is,of is er iets anders aan de hand?



groetjes, jeveha

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Het zit er dik in dat de simkaart dan inderdaad kapot is. Ik zou nog even contact opnemen met Simyo hierover, dan kunnen ze ook wat andere dingen nagaan.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jeveha,

Welkom op het forum!

Uit onze gegevens blijkt dat het beltegoed niet toereikend is. Na de opwaardering van het beltegoed wordt de simkaart automatisch gedeblokkeerd.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hallo Manisha,



Ook na opwaarderen met 10 euro,krijg ik nog steeds de melding "sim niet beschikbaar".

Ik heb de telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart en ook de batterij al een keer opnieuw geplaatst,maar niets helpt.

groetjes, jeveha

ps. sorry voor de late reactie,maar ik was enkele dagen van huis zonder internet toegang.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jeveha,

Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen zijn. Als dit niet het geval is, vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer