.

Beantwoord

Simkaart in GPS tracker maakt geen verbinding, wie kan helpen?

  • 1 December 2015
  • 5 reacties
  • 2206 Bekeken

Badge
Mijn simkaart maakt geen verbinding met netwerk
Wie kan mij hiermee helpen ? Sim zit in gps tracker
Alvast bedankt. Walter
icon

Beste antwoord door WHO2010 17 January 2016, 17:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Walter1955, welkom op het Simyo forum!

In een GPS tracker kunnen we geen garantie geven dat je verbinding kan maken. Onze simkaarten zijn in eerste instantie gemaakt voor smartphones. Maakt je simkaart wel verbinding in een telefoon? Daarbij heb ik een reset uitgevoerd. Kun je de simkaart opnieuw plaatsen?
Hoi Walter1955 (en Naomi),

Ik heb een Simyo prepaid kaartje in mijn Tracker zitten en die werkt perfect.
Ik heb het volgende gedaan:
- in Mijn Simyo heb ik alle opties (internet, buitenland bellen etc.) uitgezet.
- ik heb de simkaart eerst in een oudere telefoon gestopt (ivm de grootte van de simkaart, mijn tracker gebruikt een grote simkaart)
Met de telefoon heb ik onder "beveiliging" de optie: ¨vragen om PIN" uitgezet (en gecontroleerd door de telefoon uit- en weer aan te zetten).
Vervolgens heb ik ook voicemail (van Simyo) uitgezet door met de gsm te bellen naar: 12339
Nu kan de SIM uit de GSM en in de tracker en kan je hem bellen/SMS'en

Succes,
Willem
Reputatie 6
Badge +10
Hoi WHO2010, welkom op het Simyo forum 🙂!

Wat tof dat je walter1955 wat tips geeft over het gebruik van een Simyo simkaart in een GPS tracker! Zo zie je dat we samen meer weten dan één iemand 🙂.

Groetjes, Tiury
Nadat ik pin vande kaart heb gehaald in normale telefoon werkt tracker super. Bedankt voor de hint. Superblij.
Badge +7
Hoi rvp,

Welkom op het Simyo forum:)

Bedankt voor je reactie! Wat fijn om te horen dat je de oplossing voor je probleem hier op het forum hebt kunnen vinden 😃 Ik snap dat je heel blij bent dat je tracker weer goed werkt. Als je weer ergens een vraag over hebt, neem je dan weer een kijkje op het forum?

Groetjes,
Samantha

Reageer