.

Beantwoord

Simkaart heeft geen bereik en geen Signaal als ik probeer te sms'en/bellen. Wat kan ik doen?

  • 11 October 2020
  • 7 reacties
  • 769 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart omdat mijn oude niet in mijn nieuwe telefoon past.
Mijn nieuwe telefoon is OPPO A52. 

Ik heb geen bereik op mijn telefoon en ik kan niet bellen/smsen.
Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten, andere simkaartgleuf te gebruiken en eigenlijk alles wat ik kon vinden op het internet.
Ik krijg op mijn oude telefoon ook geen smsjes meer en heb ook geen bereik als ik mijn simkaart daar in stop.
Ik heb hier hulp mee nodig.

Alvast bedankt,
Sam Luijten
 

icon

Beste antwoord door Daisy 12 October 2020, 16:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik neem aan dat je de nieuwe simkaart via mijn Simyo hebt geactiveerd?

 

Ja dat klopt

Reputatie 3
Badge +1

Oke Sam, dan zou ik even op antwoord van Simyo wachten.
Het is nl. wel heel erg vreemd dat de sim in beide telefoons niet werkt.

Succes en ik ben benieuwd naar de oplossing.

 

@Sam Luijten 

 

Je kunt op MijnSimyo, instellingen, Simkaart even controleren of je nieuwe simkaart wel actief is ondanks activeren. 

Ik heb gechecked of de simkaart actief is en hij is wel actief. Op MijnSimyo is niets vreemds te zien.

Dan zou ik inderdaad even wachten op een moderator van Simyo. Die zal naar verwachting vandaag nog reageren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sam,

 

Wat gek! Goed dat je contact opneemt, ik heb even gelijk even je aansluiting er bij gepakt.

 

Ik zie dat de simkaart op 26 september is geactiveerd, heb je de simkaart ook ontgrendeld met nieuwe pin en puk code die je per mail hebt ontvangen? Lukt het wel om handmatig een netwerk te zoeken/selecteren? (zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor je handmatig een netwerk selecteren). Mocht dit ook niet zo zijn, stuur  mij dan even een privébericht met het telefoonnummer, adresgegevens en simkaartnummer. 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer