.

Beantwoord

Simkaart gooit contacten door elkaar?

  • 24 March 2014
  • 2 reacties
  • 916 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb sinds ik een sim-only abonnement bij Simyo heb afgesloten last van een bepaald probleem. Als ik gebeld word, klopt de naam van het contact wat in beeld komt te staan vaak niet met het nummer wat mij belt. Dit is erg lastig, aangezien ik de telefoon bij familie gewoon opneem, met "Hoi, " en het dan opeens een klant kan zijn (ik heb een eigen bedrijf). Dit heeft tot nu toe al een aantal keren tot genante en onprofessionele situaties geleid.

Ik weet dat ik mijn telefoon ook gewoon neutraal op kan nemen en daarmee dergelijke situaties kan voorkomen, maar dat lost het probleem nog niet op. Ik weet niet of dit topic in de categorie Simkaart thuishoort, maar het lijkt me dat het aan mijn simkaart ligt, aangezien ik dit probleem al had met dezelfde simkaart in een andere telefoon.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 March 2014, 07:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo RvB.

Er van uitgaande dat de nummers en contactpersonen juist zijn ingevoerd.

Heb je al geprobeerd of het helpt om je contacten op de telefoon i.p.v. op de simkaart te zetten?
En dan inschakelen dat je alleen de telefooncontacten worden getoond.

Ik zou dan wel de contacten ook op de pc opslaan. (Als voorbeeld Samsung Kies)

Groetjes,
Friesian.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi RvB, welkom op ons forum :)

Een simkaart kan, voor zover ik weet, geen contactpersonen in de war gooien 😕 Het is maar een statisch chipje dat door je telefoon wordt aangestuurd, maar zeg nooit nooit he ;)

Heb je al iets gehad aan het antwoord van Friesian?



@Friesian; goed bezig, dank je!

Reageer