.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd wel tegoed. Hoe kan dat?

  • 21 April 2018
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

Mijn simkaart is geblokkeerd omdat er 5,5 maand niet is gebeld of ge sms't. Nu moet ik bellen of smsen om afsluiten tegen te gaan maar ik krijg de mail hierover als nummer al is geblokkeerd..... lekker handig zeg maar mail sturen en gelijktijdig blokkeren voor gesprekken!
icon

Beste antwoord door Asma 22 April 2018, 14:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als het zo is gegaan zoals jij beschrijft moet dit echt een foutje zijn vansimyo.
Normaliter heb je na ontvangst van de mail nog twee weken de tijd om dit te regelen, spreek uit ervaring.
Een moderator zal dit zsm Oppakken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bakkum,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat jij je simkaart niet kunt gebruiken.

Ik heb het even voor je uitgezocht en zie al wat er aan de hand is. Maak je vooral geen zorgen, na een reset van je simkaart doet 'ie het weer. Je kunt je telefoon uit- en aanzetten, waarna je er weer gebruik van kunt maken. Let je erop dat je deze week uitgaand belt of sms't? Zo weet je zeker dat je simkaart het blijft doen.

@Ron H, bedankt!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Mocht het bellen/SMSen/internetten niet gaan, dan kun je altijd nog opwaarderen of een databundel bestellen via mijn Simyo. Op die manier blijft in ieder geval je aansluiting actief!
Hij doet het weer. Raar dat het gelijk was geblokkeerd maar fijn dat er een forum is waar gelijk wordt gereageerd.

Reageer