.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd?

  • 20 May 2017
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

mijn beltegoed heeft automatisch opwaarderen aanstaan en toch kan ik nu niet meer bellen of internetten omdat mijn simkaart geblokkeerd is voor uitgaand verkeer. terwijl ik heel weinig verbruik en geen saldo-achterstand heb !
waarom wordt ik dan geblokkeerd ??? en waarom kan ik dat zelf niet weer opheffen ??? nu moet ik wachten tot na het weekend voordat iemand mij gaat helpen ... 😠
icon

Beste antwoord door VincentSimyo 21 May 2017, 15:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

het is onverwacht vandaag al door een simyo-medewerker opgelost, fijn !
Reputatie 7
Badge +10
Hi Vincent,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je een blokkade had op je aansluiting, terwijl je wel gewoon voldoende beltegoed had. Ik zie inderdaad dat dit een systeemfout was - je had gedeblokkeerd moeten worden automatisch, maar dat is niet gebeurd. Mijn excuses! Ik zie ook dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat mijn collega je inderdaad handmatig heeft gedeblokkeerd. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen 🙂

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Heb het zelfde probleem. Simkaartstatus Geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Met voldoende beltegoed. Kunnen jullie de instellingen resetten. Alvast bedankt groeten Jan
Badge +7
Hoi Jan d G,

Wat vervelend dat je precies hetzelfde probleem hebt! Ik zie dat er bij jou inderdaad hetzelfde aan de hand is geweest.

Je hebt vandaag contact gehad met onze telefonische klantenservice. Zij hebben je simkaart weer gedeblokkeerd. Als je je toestel opnieuw opstart, kun je weer bellen.

Laat je weten of alles goed is gegaan?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Samantha

Ja hoor alles is goed gegaan kan weer bellen. Las op het forum dat verschillende simkaarten door een fout in het systeem waren geblokkeerd. Niet handig kon wel gebeld worden dus zat al verschillende dagen met een telefoon waar ik niet mee kon bellen zonder dat ik het wist. Had verwacht dat Simyo zelf actie zou ondernemen. De storing was bij hun bekend. En resetten is toch kleine moeite.

Groeten Jan
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jan,

Dat klopt, mijn excuses 😞 Het had automatisch moeten gebeuren, maar sommige aansluitingen glipten er (door een fout) doorheen. Dit gebeurt normaliter nooit, maar daardoor was het ook moeilijk om deze aansluitingen proactief op te zoeken. Er was geen peil op te trekken.

Ik ben blij dat het intussen weer gewoon werkt. Echt duizendmaal sorry hiervoor.

Laat je het weten als er nog andere vragen zijn?

Groetjes,
Jihane

Reageer