.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd door verkeerd PUKcode. Wat nu?

  • 27 April 2018
  • 2 reacties
  • 3217 Bekeken

Hi,
Ik heb mijn telefoon per ongeluk geblokkerd door te vaak de verkeerde Puc ingevuld.
Ik ben nu met vakantie en ik kan hierdoor niet bellen.
Kunnen jullie mij ajb helpen?
Alvast bedankt

Mvg Sofia
icon

Beste antwoord door Asma 29 April 2018, 13:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Sofia - @Soof1


Wanneer je echt te vaak de verkeerde puk code hebt ingevoerd dan is de simkaart niet meer te gebruiken. Daarom toch voor de zekerheid heb je niet de verkeerde pincode ingevoerd ipv de puk code?

Verwijder je gegevens aub, privacygevoelige informatie is niet gewenst.

Ben je op vakantie in het buitenland? Simyo stuurt geen sim naar het buitenland.

Graag een terugkoppeling.

Een moderator zal zich bij je melden.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Soof1,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je simkaart is geblokkeerd tijdens je vakantie. Dat is niet fijn! :(

Om te beginnen heb ik je privé gegevens verwijderd. Dit is een openbare Forum, dit het is af te raden om privé gegevens te delen. Ik als moderator kan je telefoonnummer inzien via je account. Alle andere gebruikers zien dit niet.

Als jij je pukcode meerdere malen verkeerd invoert, dan kan je simkaart blokkeren. Je hebt namelijk tot tien pogingen om je pukcode in te voeren. Als je niet vaker dan tien keer de verkeerde code hebt ingevoerd, dan bestaat de kans dat jij je simkaart weer kunt gebruiken. Plaats hiervoor je simkaart tijdelijk in een andere telefoon en voer hier weer je pukcode in. Nadat je pukcode wordt geaccepteerd kun je elk gewenste pincode invoeren.

Werkt dit niet? Dan is je simkaart volledig geblokkeerd. In dit geval kun je een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Kom je er zo uit?

@Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer