.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd door 3 foutieve pincodes. Pukcode werkt ook niet. Hoe kan ik hem deblokkeren?

  • 3 May 2017
  • 7 reacties
  • 2437 Bekeken

Mijn dochter heeft drie keer haar pincode fout ingetoetst. Er staat openen met pincode maar die werkt niet. Wat doen wij fout?
icon

Beste antwoord door Sander Breed 4 May 2017, 14:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Leve de autocorrectie hij vraagt om de pukcode
Pukcode staat op je MijnSimyo pagina, instellingen en dan simkaart.
Helaas de code werktniet. Waar en wanneer moet ik die invoeren?
Wacht tot een moderator reageert, ik verwacht dan duidelijkheid voor jou.
ik heb inmiddels gebeld. het intoetsen van de pukcode werkte niet op de samsung s5 omdat de pukcode 8 cijferig is waar samsung s5 met 10 cijfers werkt. met een oude s3 mini kon de pukcode wel ingevoerd worden. wel apart dat de marktleider in smartphones niet goed werkt met invoeren van de pukcode:(
Dus een ouder exemplaar van de marktleider gaf het gewenst resultaat. Top dat het is opgelost.
Helemaal toppie je terugkoppeling !

Badge +7
Hoi Sander Breed,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat het niet lukte om met de pukcode de simkaart in de telefoon te ontgrendelen! De pukcode die bij je simkaart hoort, kun je vinden op Mijn Simyo. Deze staat onder Instellingen > Simkaart.

Het klopt inderdaad dat de meeste Samsung telefoons zijn ingesteld op een pukcode van 10 cijfers. Wij werken met pukcodes van 8 cijfers, dus deze worden dan niet door de telefoon herkent. De simkaart in een andere telefoon ontgrendelen is dan de beste oplossing. Gelukkig is het jou nu ook gelukt om de simkaart te ontgrendelen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray en Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer