.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd?

  • 8 November 2017
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Hoi!

Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart geactiveerd, alleen toen ik deze in mijn toestel heb geplaatst, deed deze het niet. Online zag ik dat mijn simkaart geblokkeerd is. Ik vroeg mij af waarom dit zo is en of dit teruggedraaid kan worden? Alvast bedankt!

Groetjes,

Cindy
icon

Beste antwoord door Jihane 9 November 2017, 17:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dit kun je als het goed is zelf doen op je MijnSimyo pagina waar je ook de simkaart besteld hebt. (Instellingen > simkaart).
Ja daar staat dat deze geblokkeerd is voor alle inkomende en uitgaande gesprekken, dus ik neem aan dat ik mijn simkaart niet zelf kan deblokkeren?
Dus als ik het goed begrijp zie jij niet dit?



Klopt het nummer van de simkaart met die van je nieuwe simkaart?
Nee dat zie ik niet inderdaad, en ja dat nummer klopt wel gewoon!
Nieuwe simkaart geactiveerd als een nieuw bestelde of omdat je een nieuwe klant bent?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cindy,

Welkom op het Simyo Forum!

Ah, mijn excuses voor het feit dat je simkaart geblokkeerd was! Dat was een fout - jij activeerde je nieuwe simkaart, maar hij werd maar niet actief. Dat was niet de bedoeling. Ik zie dat je contact hebt gehad via Facebook en dat mijn collega het heeft doorgezet naar de technische afdeling. Zij hebben het vervolgens opgelost! Mijn collega heeft je dit ook verteld via Facebook :)

Nogmaals mijn excuses!

Heb je nog andere vragen?

@ Ray, dankjewel voor je reacties! Uiteindelijk bleek dit een apart geval te zijn, maar dat kon jij niet weten.

Groetjes,
Jihane

Reageer