.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd en niet kunnen bellen

  • 24 July 2013
  • 23 reacties
  • 13808 Bekeken

Beste,

leuk en aardig dat activeren maar het werkt nog steeds niet.
Als ik het opnieuw wil activeren wordt ik geredirect naar mijn persoonlijke pagina.
Na een tijdje kwam ik erachter dat mijn rekening ook nog niet was doorgegeven dus dit zou misschien het probleem kunnen zijn.
Dus ik volg de stappen die er staan beschreven. Staat er geen code in mijn bankAFschrift.
Vandaar dat ik nog steeds niet kan bellen/sms/internetten vanwege " Administratieve redenen".

Ik zie hier graag snel een oplossing voor

Tijmen
icon

Beste antwoord door Natascha 25 July 2013, 15:48

Bekijk originele reactie

23 reacties

Is al opgelost, duurde 5 uur voordat de activatie was doorgekomen..
Badge +6
Beste,

leuk en aardig dat activeren maar het werkt nog steeds niet.
Als ik het opnieuw wil activeren wordt ik geredirect naar mijn persoonlijke pagina.
Na een tijdje kwam ik erachter dat mijn rekening ook nog niet was doorgegeven dus dit zou misschien het probleem kunnen zijn.
Dus ik volg de stappen die er staan beschreven. Staat er geen code in mijn bankAFschrift.
Vandaar dat ik nog steeds niet kan bellen/sms/internetten vanwege " Administratieve redenen".

Ik zie hier graag snel een oplossing voor

Tijmen


Hoi Notime,

Fijn om te horen dat je gebruik kan maken van je toestel. Door een vertraging op het netwerk duurde het langer voordat de de activering van je simkaart was verwerkt op het netwerk. Onze excuses voor het ongemak 🙂.
Ik heb net een vervangende simkaart geactiveerd en zie 'mobiele netwerk niet beschikbaar'.
Ik kan KPN, Vodafone en T-Mobile vinden. Hopelijk voegt Simyo zich ergens ooit ook tot mijn lijst?
Of is dit ook een kwestie van verwerkingstijd (fijn als dat ergens bij vermeld zou worden; scheelt frustratie en tijd en de simkaart bestelling was ook al mis gegaan...)

Vriendelijke groeten,
Badge +6
Ik heb net een vervangende simkaart geactiveerd en zie 'mobiele netwerk niet beschikbaar'.
Ik kan KPN, Vodafone en T-Mobile vinden. Hopelijk voegt Simyo zich ergens ooit ook tot mijn lijst?
Of is dit ook een kwestie van verwerkingstijd (fijn als dat ergens bij vermeld zou worden; scheelt frustratie en tijd en de simkaart bestelling was ook al mis gegaan...)

Vriendelijke groeten,


Hoi Naterra,

Welkom op het forum!
Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Is het probleem hiermee verholpen??
Goedendag, ja dank het probleem is verholpen.
Een tip; een zin erbij schrijven bij ontvangst van de kaart dat het even kan duren!
ik kan ook niet bellen simkaar geactiveerd en als ik ga bellen door adminstratief reden geblokeerd ?
Reputatie 7
Badge +9
ik kan ook niet bellen simkaar geactiveerd en als ik ga bellen door adminstratief reden geblokeerd ???????????????????
Een paar uur geduld hebben, dan werkt het waarschijnlijk. Hopelijk.
Badge +6
ik kan ook niet bellen simkaar geactiveerd en als ik ga bellen door adminstratief reden geblokeerd ?

Hoi Mvv,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van je aansluiting. Is het probleem hiermee verholpen?

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Hoi
ik heb het zelfde probleem. Simkaart geactiveerd en bevestiging mail maar kreeg het volgende te horen "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" en toen ging ik bij mijn simyo kijken en toen zag ik dat mijn bel min en internet royaal verminderd warenterwijl ik niet eens kan bellen en internetten???? Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
Groet michel
Na veel dingen proberen die ik ook op het forum las kan ik bellen en een uur later internetten denk dat het gewoon veel langer duurde om geactiveerd te worden. Maar ja het werkt nu.
En van bel min en internet weet ik nu ook
Bedankt gr.
Hoi,

Ik heb mijn nieuwe simkaart ook gisteravond geactiveerd, maar hij werkt nog altijd niet. Er staat wel simyo, maar als ik iets wil doen krijg ik de melding dat het mobiele netwerk niet beschikbaar is. Ook bij mij staat dat ik al 77 smsjes/minuten heb verbruikt terwijl dit niet eens kan aangezien ik niet kán smsen/bellen en ik de kaart nog maar ent heb geactiveerd. Wat is hier aan de hand??
ok sorry ik lees nu dat dit komt omdat het de eerste maand is en dit geen hele maand is. ook doet mijn simkaart het op wonderlijke wijze ineens (heeft wel bijna 24 uur geduurd). 
Badge +6
Na veel dingen proberen die ik ook op het forum las kan ik bellen en een uur later internetten denk dat het gewoon veel langer duurde om geactiveerd te worden. Maar ja het werkt nu.
En van bel min en internet weet ik nu ook
Bedankt gr.



Hoi Michel1,

Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kon maken van je aansluiting. Bedankt dat je laat weten dat je gebruik nu wel gebruik kan maken van je aansluiting. Doordat je later in de maand klant bent geworden heb je naar rato minuten en mb's gekregen tot het einde van de maand. Elke 1ste van de maand krijg je nieuwe bundels.
Badge +6
Hoi,

Ik heb mijn nieuwe simkaart ook gisteravond geactiveerd, maar hij werkt nog altijd niet. Er staat wel simyo, maar als ik iets wil doen krijg ik de melding dat het mobiele netwerk niet beschikbaar is. Ook bij mij staat dat ik al 77 smsjes/minuten heb verbruikt terwijl dit niet eens kan aangezien ik niet kán smsen/bellen en ik de kaart nog maar ent heb geactiveerd. Wat is hier aan de hand??


Hoi Ilse1988,

Dat is vervelend dat je zo lang geen gebruik kon maken van je aansluiting. Gelukkig kan je nu gebruik maken van je aansluiting.
Wanneer je later in de maand klant word ontvang je naar rato minuten en mb's tot het einde van de maand. Elke 1ste van de maand ontvang je nieuwe bundels.
Hi,

Zelfde probleem. Gister sim kaart geactiveerd. Geen mobiel netwerk. Vandaag, 24uur later, nogmaals geactiveerd en nog steeds geen mobiel netwerk.
Wanneer heb ik netwerk Simyo???!!

Gr
Dennis
heb vannacht mijn nano sim geactiveerd maar bijna 12 uur later nog geen netwerk :s hoelang kan dit nog gaan duren ?
Reputatie 5
Badge +11
Hi,

Zelfde probleem. Gister sim kaart geactiveerd. Geen mobiel netwerk. Vandaag, 24uur later, nogmaals geactiveerd en nog steeds geen mobiel netwerk.
Wanneer heb ik netwerk Simyo???!!

Gr
Dennis


Hi dennis r, en welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je je vraag ook al via e-mail gesteld hebt, en dat mijn collega je al geholpen hebt :D

Zou je een eventuele volgende keer het wel bij 1 contact kanaal willen houden? Dat houdt het wat overzichtelijker.
Reputatie 5
Badge +11
heb vannacht mijn nano sim geactiveerd maar bijna 12 uur later nog geen netwerk :s hoelang kan dit nog gaan duren ?

Hoi rut1990, jij ook welkom op het Simyo forum!

Ik heb even nagekeken wat dit kan zijn, en ik zie dat je 2 simkaarten hebt geactiveerd. De microsim die je op 4 mei hebt besteld, en later de nanosim die je vorige week besteld had...

Volgens onze IT'ers is het nu je nanosim die actief is. Deze moet nu gewoon werken. Laat je even weten of dat klopt?
Ik heb mn simkaart geactiveerd mail terug gehad en nog krijg ik mobile net werk niet beschikbaar......wat kan ik doen heb alles geprobeerd wat op het forum staat.
Er blijft ook een simkaart boven in mn beeldscherm staan

Grtjes
Badge +8
Ik heb mn simkaart geactiveerd mail terug gehad en nog krijg ik mobile net werk niet beschikbaar......wat kan ik doen heb alles geprobeerd wat op het forum staat.
Er blijft ook een simkaart boven in mn beeldscherm staan

Grtjes


Hoi ramonster,

Welkom op het forum:)
Heb je misschien een simlock op je toestel? Heb je de PINcode nog wel in kunnen voeren? Ik zou je willen vragen om de simkaart even in een ander toestel te proberen. Kijken wat je dan voor melding krijgt.
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene
Ik moest netwerksleutel invoeren maar die kon ik uitzetten dat heb ik gedaan en kon daarna gewoon pincode invoeren.
Maar krijg ook steeds kpn netwerk niet beschikbaar als ik hem daar op wil zetten....echt een drama
Yeah hij doet het ik ben blij:))
Reputatie 5
Badge +11
Yeah hij doet het ik ben blij:))

Gelukkig maar 😃 Veel plezier bij Simyo!

Reageer