.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd en geen verbinding

  • 5 October 2013
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Badge
Na het activeren van mijn nieuwe sim kaart (met nummer behoud) heb ik geen verbinding en krijg de melding dat ik om administratieve redenen geen verbinding heb. Nu kan ik dus niet bellen en gebeld worden... kan iemand mij helpen??
icon

Beste antwoord door Natascha 7 October 2013, 13:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Naar ik vernomen heb,moeten we geduld hebben 😉
Badge +6
Na het activeren van mijn nieuwe sim kaart (met nummer behoud) heb ik geen verbinding en krijg de melding dat ik om administratieve redenen geen verbinding heb. Nu kan ik dus niet bellen en gebeld worden... kan iemand mij helpen??

Hoi Maronb,

Ik zie in het systeem dat er gebruik is geregistreerd. Klopt dat je gebruik kan maken van je aansluiting?
Badge +6
Naar ik vernomen heb,moeten we geduld hebben ;-)

Geduld is daarom ook een schone zaak 😃

Reageer