.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd en geen verbinding

  • 5 October 2013
  • 31 reacties
  • 1343 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
sim geactiveerd,kan ik er niks mee doen.begint zo lekker.
icon

Beste antwoord door Charlene 7 October 2013, 15:20

Bekijk originele reactie

31 reacties

Badge +6
Hallo,

Heb het geprobeerd maar kan nog steeds geen gebruik van internet maken, krijg de hele tijd een melding dat ik niet geregistreerd ben.


Hoi RickvBeek,

Ik heb je de optie voor het internet een reset gegeven. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Kan je laten weten of de reset heeft geholpen?
Hallo,

Ik kan nu gelukkig gebruik van mijn internet maken, bedankt!
Hallo.
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Nieuw simkaart gekregen (nadat mijn telefoon gestolen is), gisteren geactiveerd via de site. Ik kan niet bellen of smsen. Ook in andere telefoons geprobeerd doet het ook niet, mijn iphone 3 herkent de sim kaart niet.
Wat kan ik doen?

Groetjes Lotte
Reputatie 7
Badge +9
De nieuwe simkaart is niet te gebruiken totdat hij is gedeblokkeerd. Even contact opnemen met de Klantenservice en dan is het snel voor mekaar.
Ik heb de simkaart gedeblokkeerd via de site. Dat moet genoeg zijn stond er bij de uitleg. Maar ik neem contact op met de Klantenservice. Dankjewel
Badge +8
Hallo.
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Nieuw simkaart gekregen (nadat mijn telefoon gestolen is), gisteren geactiveerd via de site. Ik kan niet bellen of smsen. Ook in andere telefoons geprobeerd doet het ook niet, mijn iphone 3 herkent de sim kaart niet.
Wat kan ik doen?

Groetjes Lotte


De nieuwe simkaart is niet te gebruiken totdat hij is gedeblokkeerd. Even contact opnemen met de Klantenservice en dan is het snel voor mekaar.
Ik heb de simkaart gedeblokkeerd via de site. Dat moet genoeg zijn stond er bij de uitleg. Maar ik neem contact op met de Klantenservice. Dankjewel

Hoi lotteprak,

Jij hebt toch iets anders dan Rick. Weet je zeker dat je de simkaart hebt geactiveerd op de website?
Ik zie dat namelijk nog niet terug in het systeem. Wel dat je allerlei opties aan en uit hebt gezet.
Je moet dus nog even de simkaart activeren, door het simkaartnummer op Mijn Simyo in te vullen. Daarna zul je nog even contact op moeten nemen, zoals Scotsman al aangaf, omdat je dan hier mee te maken hebt: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/faq-mijn-vervangende-simkaart-geblokkeerd-wegens-verlies-diefstal-12640/

Als je die stappen even volgt, komt het allemaal in orde 🙂

Groetjes, Charlene

Reageer