.

Beantwoord

Simkaart deblokkeren (gestolen)

  • 4 August 2017
  • 8 reacties
  • 270 Bekeken

Beste Simyo,

IVM een gestolen telefoon heb ik mijn simkaart gedeblokkeerd. Ik heb nu een nieuwe simkaart ontvangen en ik wil die graag deblokkeren. Helaas kan ik het niet via de site doen, het kopje simkaart deblokkeren is verdwenen. Wilt u mij hiermee helpen?


Mvg,

Zayd
icon

Beste antwoord door Asma 8 August 2017, 16:15

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Je kan een simkaart niet deblokkeren. Alleen blokkeren en activeren.
Je kan een simkaart niet deblokkeren. Alleen blokkeren en activeren. Dat is vreemd, want ik heb mijn simkaart net geactiveerd. In mijn instellingen staat; ''Geblokkeerd voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken''. Enig idee wat ik zou kunnen doen?
Je kunt zowel blokkeren als deblokkeren.
Houdt het in de gaten want na actief worden behoort die sim normaal gesproken niet geblokkeerd te zijn. Een moderator meldt zich vanzelf bij jou. Laat weten als het uit zichzelf oplost.
Je kunt zowel blokkeren als deblokkeren.
Houdt het in de gaten want na actief worden behoort die sim normaal gesproken niet geblokkeerd te zijn. Een moderator meldt zich vanzelf bij jou. Laat weten als het uit zichzelf oplost.
Dankje! Helaas is het kopje simkaart blokkeren en deblokkeren bij mij mysterieus verdwenen.
Bedankt voor je terugkoppeling. Een moderator meldt zich zoals gezegd om je verder te helpen. Normaliter binnen 24 uur op werkdagen, vanwege vakantie kan het langer duren.
opgelost. Ik heb klantenservice gebeld
Wederom bedankt voor de terugkoppeling.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Zayd,

Welkom op het Forum!

Op het moment dat jij je simkaart als gestolen opgeeft en je nieuwe simkaart activeert, dan blijft je simkaart geblokkeerd. Dit komt omdat alleen één van onze medewerkers deze blokkade kan verwijderen.

Ik ben blij om te horen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze telefonische Klantenservice! :D

@ Wimj12 en Friesian, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer