.

Simkaart deblokkeren


Badge +1
Goedemorgen..

Mijn dochter heeft een nieuwe simkaart, haar telefoon is nl gestolen.
Ik heb meteen haar sim geblokkeerd.
Ze heeft nu dus een nieuwe simkaart.

Maar het deblokkeren lukt niet.
Kunnen jullie hiermee helpen?

Vr gr v
Evelyne..

10 reacties

Badge +6
Beste Joofel,

Ik heb de simkaart van je dochter gedeblokkeerd. Je dochter dient haar toestel uit/aan te zetten.
Badge +1
Ze heeft de telefoon aan/uit gezet, maar nog geen internet.
Bellen kan wel..
Badge +1
Uit/aan bedoel ik.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joofel,

Van wat voor toestel maakt je dochter gebruik?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hallo Alex..

Een samsung galaxy mini 2..
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joofel,

Volgens onze gegevens is er inmiddels gebruik gemaakt van internet via ons netwerk. Werkt het internet inderdaad op de Samsung?

Groetjes,

Alex

Heb twee simkaarten in mijn toestel. De 1e werkt goed. De 2e die ik er nieuw in heb gedaan is geblokkeerd omdat ik straks i.p.v.de code in te voeren op "doorgaan" heb gedrukt. Nu is de kaart geblokkeerd. Kan er niets mee en dus ook geen pukcode invoeren. Is er nog iets aan te doen of moet ik een nieuwe aanschaffen?

Reputatie 7

@Inesofie Een simkaart raakt niet ‘zomaar’ geblokkeerd, maar alleen door het meerdere malen intoetsen van een onjuiste pincode. En dan kan op zo een moment de pukcode worden ingevoerd. Deze mogelijkheid moet je altijd krijgen bij een geblokkeerde simkaart.

Weet je zeker dat je simkaart is geblokkeerd? Welke melding zie je? En welke telefoon heb je?

Het probleem is verholpen. Toen ik vanmorgen de telefpon opstarte verscheen weer het telefoon toetsenbord van de juiste simkaart en kon ik gewoon de pincode intoetsen

Bedankt voor de reactie

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Inesofie,

 

Super om te horen dat het nu wel weer werkt. Als wij nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik dat graag.

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Ouael

Reageer