.

Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet, wat kan ik daar aan doen?


Hallo,

Ik heb vorige week een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat ik een nieuwe telefoon heb. Nu wil ik hem activeren, maar dit lukt niet. Ook bij mijn gegevens staat nog gewoon het oude simkaartnummer.

Het gaat hier om een simonly abonnement (en dat is het dus nog steeds). Kunnen jullie mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Ruud 29 May 2015, 10:52

Bekijk originele reactie

15 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Het briefje bij de simkaart claimt dat ik een link met "activeer je nieuwe simkaart" zou moeten zien maar die link heb ik niet...
Nee ik ook niet. Van de week wel, maar toen had ik mijn simkaart nog niet. Nu zie ik helemaal geen balk meer.
Ja precies, gisteren zag ik 'm nog maar nu ik de kaart eindelijk fysiek heb is ie weg.
hier precies hetzelfde
Hier hetzelfde probleem, ik baal! Nieuwe simkaart al een aantal dagen in huis maar ik kan er niks mee! Nergens een link met 'activeer je nieuwe simkaart' te vinden op de site.
Ook hier hetzelfde probleem. Nergens een link van Activeer je nieuwe simkaart te vinden bij mijn Instellingen.
Hier nog eentje met hetzelfde probleem. Nieuwe simkaart 1 of 2 dagen geleden gearriveerd, fee netjes van m'n beltegoed afgeschreven, maar geen link 'activeer simkaart' 😞 Graag zsm actie. Bedankt!
Ik heb deze week een nieuwe 3 in 1 simkaart aangevraagd, omdat ik een nieuwe telefoon heb. Nu wil ik hem activeren, maar dit lukt niet. Ook bij mijn gegevens staat nog gewoon het oude simkaartnummer.Hoe kan ik dit oplossen.
Zelfde probleem hier. Graag een snelle oplossing want ik ga op vakantie.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Allemaal,

Wat vervelend dat het niet lukt om jullie simkaart te activeren via Mijn Simyo.:(

Ik heb een bericht uitgezet naar de technische heren. Zij zullen snel jullie vervangende simkaarten activeren.
Je kunt vanaf het moment dat de oude simkaart 'geen service' aangeeft, de nieuwe simkaart plaatsen:D

Ik zag bij een aantal van jullie dat er ook contact is gezocht via een andere route. Voor de rest zal vandaag de simkaart geactiveerd worden.
Alvast allemaal bedankt voor jullie geduld.:)
Reputatie 3
Badge +7
Nog een kleine update allemaal!

Ze zijn er snel bij, al jullie simkaarten zijn al geactiveerd:D
Na het plaatsen van de simkaart, is het wel verstandig om even je telefoon opnieuw te starten.

Is het gelukt bij iedereen?
Mijn pin en puk codes zijn veranderd, want hij vraagt daarom en de oude doen het niet meer. Bij pin en puk code staan nog steeds dezelfde codes van mijn vorige simkaart.
Hallo,

Ook bij mij hetzelfde 'probleem'; Ik kan ook de optie "activeer je nieuwe Simkaart" niet vinden bij MijnSimyo.
Wat kan ik nu het beste doen?

Groeten,

Niek en Christien
Super! Mijn simkaart is nu inderdaad geactiveerd. Bedankt voor de service!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Lex Goossens,

Ik zie dat 30 minuten later je een e-mail hebt gekregen met de nieuwe pin- en pukcode. Ook zijn de codes toen op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens veranderd.

Is het gelukt met de nieuwe pincode? :)

Groetjes,
Naomi



Hoi Niek Christien,

Het is inmiddels opgelost. Voor meer informatie daarover kun je hier kijken. Je zou op Mijn Simyo dus de blauwe balk weer kunnen zien 🙂 Wil je het nog een keer proberen?

Ik hoor graag van je of het werkt.

Groetjes,
Naomi



Hoi kirstenjager,

Graag gedaan 😳 Bedankt dat je laat weten dat alles weer werkt.

Ik wens je voor nu nog een fijn weekend.

Reageer