.

Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet via mijn Instellingen, wat nu?

  • 29 May 2015
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

  • Beginner
  • 5 reacties
Hoi,

Omdat ik geen verbinding meer met internet had op mijn nieuwe telefoon (iPhone6) moest ik een nieuwe simkaart aanvragen - en nu ik deze heb, kan ik hem niet activeren. Hiervoor moest ik mijn oude simkaart blokkeren dus nu is mijn netwerkverbinding ook uitgevallen, dus kan ik ook niet meer bellen.

Ik raak een beetje gefrustreerd van deze toestanden want het kost me teveel tijd om continu bezig te zijn met naar jullie bellen, telefoon 4x aan uit te zetten, fora te scannen en dingen te bestellen. Eén keer alla - dit was vorige week, maar vandaag is de tweede keer dat ik er een hele ochtend mee bezig ben. Graag zsm hulp dus.

Groet
icon

Beste antwoord door Charlene 29 May 2015, 17:20

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hoi AMV,

Ik vind je reactie net hier. Ik heb je vraag daar beantwoord voor je.
We geven overal een reactie op, dus je hoeft je bericht maar 1x te plaatsen. Heb je ons heel dringend nodig, dan kun je beter op Twitter terecht. Daar heb je doordeweeks van 9.00 tot 20.00 uur binnen 2 uur een reactie.

Tot ziens op ons forum 🙂
Groetjes, Charlene
Beste Lezer,
Zojuist contact gehad met servicedesk van simyo voor activatie van vervangende simkaart. Ik kreeg een Mail dat mijn sim door jullie technische dienst geactiveerd is en dat Ik een Mail zou krijgen met sim en puc-code. Echter, deze Mail heb Ik niet gehad. Graag met enige spoed een email sturen met juiste codes voor de zojuist geactiveerde sim kaart
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jaapsmit, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je nieuwe pin- en pukcode gisteren om 14:47 uur zijn gestuurd. Kun je deze e-mail ook terugvinden in je inbox? Misschien is de e-mail in je spambox terechtgekomen. Het is dus goed om ook daar even te kijken 🙂 Daarbij kun je ook op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens je nieuwe codes zien.

Laat je weten of je het hebt gevonden? 🙂
Hoi, het is inderdaad gelukt om mijn simkaart te activeren via mijn simyo, maar ik heb nog steeds geen service - telefoon of internet. Dus nee, niet opgelost. Wat te doen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AMV,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er ondertussen wel weer verbruik is geregistreerd. Voor de zekerheid heb ik je nieuwe simkaart gereset. Het is hiervoor belangrijk dat je je telefoon uit- en aanzet. Ook kun je handmatig het KPN netwerk selecteren.

Ik hoor graag van je of het helpt of dat het ondertussen alweer goed was 🙂 Laat je anders weten welke melding je telefoon precies aangeeft?
Hoi Naomi,

Dank voor je hulp. Het werkt weer, vanmiddag had ik even geen mobiel internet maar nu wel weer. Ik hou je op de hoogte! Grt, A
Reputatie 6
Badge +10
Hoi AMV,

Wat fijn om te horen dat je inmiddels weer online bent! Laten we er van uit gaan dat het zo blijft 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer