.

Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet. Hoe kan dit?

  • 13 January 2017
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

krijg foutmelding bij activeren nieuwe simkaart
icon

Beste antwoord door Asma 15 January 2017, 12:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Misschien ook handig om erbij te vertellen wat de foutmelding is.
Of moeten we gaan raden? 😃
Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
Error code: 2.1
Ah, dan helpt het vaak om je cookies en geschiedenis te wissen van je browser. Of een andere browser proberen wilt ook wel eens lukken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi ejvrolijk,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. De reden waarom je deze foutmelding krijgt, komt omdat er twee simkaarten achter elkaar zijn aangevraagd. Hierdoor is het niet voor jou mogelijk om de eerst ontvangen simkaart te activeren. Inmiddels heeft mijn collega dit voor jou verholpen, door deze simkaart handmatig te activeren.

Ik zie trouwens dat jij je abonnement met extra veel voordeel kunt verlengen. Hierom heb ik je een leuk aanbod toegestuurd per e-mail. Klik op de link in deze e-mail voor meer informatie. Houd er alleen wel rekening mee dat de link maar 24 uur geldig is. :D

Als'ie is verlopen, dan kun je dit gerust laten weten! Laat je het ons weten als je andere vragen hebt?

@Raytje, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer