.

Beantwoord

simkaart activeren, hoe werkt dat?

  • 20 October 2012
  • 8 reacties
  • 680 Bekeken

beste simyo,

ik probeer mijn simkaart te activeren, maar via de link op de website kom ik telkens bij
het inlog scherm van mijn simyo. (terwijl ik al ben ingelogd) ook het dirtect invullen van
www.simyo.nl/activeren brengt mij naar dit zelfde scherm.
Graag hoor ik of ik zelf iets verkeerds doe en hoe ik nu mijn simkaart kan activeren.

met vriendelijke groet,

Anton Middelberg
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 18:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

en als ik dan inlog kom ik gewoon op het beginscherm van simyo en niet op een pagina om mijn simkaart in te vullen
Badge +2
Beste antonmid,

Uit onze gegevens blijkt dat de simkaart reeds is geactiveerd. Dit is gebeurd op 04-10.

Groetjes,

Arie
beste simyo,

ik probeer mijn simkaart te activeren, maar via de link op de website kom ik telkens bij
het inlog scherm van mijn simyo. (terwijl ik al ben ingelogd) ook het dirtect invullen van
www.simyo.nl/activeren brengt mij naar dit zelfde scherm.
Graag hoor ik of ik zelf iets verkeerds doe en hoe ik nu mijn simkaart kan activeren.

met vriendelijke groet,

Anton Middelberg


Hoi Arie,

ik heb later van jullie een nanosimkaart gekregen en die kan ik nu nergens activeren.
graag hoor ik hoe ik deze kan activeren.

met vriendelijke groet,

Anton
Reputatie 5
Badge +10
Hoi antonmid,

Je kunt de nano simkaart activeren via de onderstaande link:

www.simyo.nl/nanosim/activeren

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb net de simkaart binnen maar na het invullen vh 06 nr en het ww geeft ie aan niet correct?
Ik heb een sim only voor mijn zoon te activeren.

Graag uw reactie
Goedenavond, ik lees graag een reactie zodat er van de sim gebruik gemaakt kan worden. Mvg Mike
Goedenavond, ik lees graag een reactie zodat er van de sim gebruik gemaakt kan worden. Mvg Mike
Het werkt nu!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bolmy,

Welkom op het Simyo Forum.

Sorry voor de late reactie! Ik ben bang dat jouw topic er tussendoor geglipt is! Gelukkig heeft het probleem zichzelf opgelost en kun je nu netjes gebruikmaken van jouw simkaart. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt? We helpen je graag verder.

Groetjes,
Angela

Reageer