.

Simkaart activeren?

  • 19 February 2012
  • 20 reacties
  • 4957 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Vandaag krijg ik bericht dat ik m'n nieuwe simkaart moet activeren, want morgen gaat m'n nieuwe abonnement in.

Als ik naar simyo.nl/activeren ga, wordt ik omgeleid naar https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/MijnAbonnement.

Daar moet ik m'n telefoonnummer invullen + wachtwoord. Dat heb ik natuurlijk nog niet.

Kortom activeren lukt niet. Hoe nu verder?

Er is wel haast bij, omdat morgen mijn oude abonnement verloopt ......

Alvast bedankt!

20 reacties

Badge +3
Wat heb je nog niet. je telefoonnummer of je wachtwoord.
Toen ik simyo via de website aanvroeg moest een account aanmaken inclusief wachtwoord.
Badge +2
Hi Pacor,

Het wachtwoord heb je ooit bij aanvraag van het abonnement aangemaakt. Als je je wachtwoord niet meer weet kan je ons een privéberichtje sturen zodat wij je een nieuw wachtwoord kunnen toesturen. Ook kan je klikken op 'wachtwoord vergeten'. Graag vernemen wij of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Ik heb ook reeds mijn simkaart ontvangen en probeer deze te activeren. als ik dit op de site wil doen wordt ik omgeleid naar een inlogscherm. als ik hier inlog gebeurd er verder niets. Ik heb ook de hele dag door proberen te bellen maar wegens drukte niemand aan de lijn gekregen. Zou mijn simkaart ook geactiveerd kunnen worden? bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,

Lodewijk de Stoppelaar
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lowdewijk,

Wij hebben je nieuwe simkaart inmiddels geactiveerd.

Groetjes,

Manisha
Hoelang duurt het voor ik mijnoude nummer weer kan gebruiken via simyo
Badge +2
Beste remco1983,

Uit onze gegevens blijkt dat wij van je vorige provider een goedkeuring hebben om je nummer per 02-10 over te nemen. Hier krijg je uiteraard nog een mail over.

Groetjes,

Arie
Ik wil mijn nanosimkaart activeren maar via de website lukt dit niet. Ik krijg het inlogscherm maar de optie simkaart activeren staat er niet bij. De helpdesk is de hele dag bezet. Kunt u mijn simkaart activeren?
Ook ik zou graag mijn nano sim geactiveerd willen hebben.
Badge +2
Beste Luvacr en MmarkM,

Wij hebben de nanosimkaarten geactiveerd. Als jullie de simkaart plaatsen in het toestel kunnen jullie gebruik maken van de aansluiting.

Groetjes,

Arie
Hallo Arie, 

Wil jij mijn nanosimkaart ook activeren? Alvast bedankt. 

Vriendelijke groet, 

Don Fakkert 
Hallo Arie,

Zou je mijn nanosimkaart ook kunnen activeren? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Tom de Wild
Ik heb vandaag mijn nano simkaart binnen gekregen. Ik krijg hem niet via de site geactiveerd en de klantenservice is gesloten.... Ik wil heel graag mijn iphone 5 gebruiken.. Hoe krijg ik de nano geactiveerd?
Ik had al een prepaid bij jullie. Die heb ik 2 weken geleden laten omzetten naar abo. De 25e brief gekregen om nieuwe simkaart te activeren met wachtwoord die je hebt gekregen via mail. Op het wachtwoord wacht ik nog steeds. Daardoor kan ik nieuwe sim niet activeren. Na 3 pogingen met nieuwe sim (waarvan ik het toch heb geprobeerd) is die nu geblokkeerd. Dus ik kan nieuwe niet activeren en niet deblokkeren. Mijn nummer zou hetzelfde blijven. En reacties van de klantenservice terug duurt nogal even. De laatste was van de 28e of ik mijn wachtwoord al had. 
Badge +1
Dat is dus onzin dat je simpel weg je nano in je telefoon kan doen en starten maar. Pincode werkt niet, PUK code werkt niet en ik zit nu met een simkaart die op slot is, klantenservice niet te bereiken (en al helemaal als je geen toegang hebt tot bellen meer).

Ik vind het allemaal maar stuntelig. Ik mag mijn baas uit gaan leggen waarom ik niet te bereiken ben. Ik schaam me dood.
Mijn probleem is al opgeslot. Ik heb nu internet op mobiel op de oude simkaart. (ik weet ook niet waarom ik een nieuwe sim kaart heb gekregen, alleen de vorm is omgezet tenslotte).
ik probeer mijn simkaart al sinds donderdag te activeren maar het WERKT NIET !!!
klantenserivce neemt niet op en kan niet inloggen met dat nummer om een forum aan te maken !!
dit is mijn oude nummer wat moet ik doen want het is HEEEEL irritant !!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Don, Tomdewild, Bernards, Yzord en stephyv,

Ik zie dat jullie simkaarten geactiveerd zijn. Excuses voor de lange wachttijden. Om de wachttijden te verminderen en de activaties van de nano simkaarten te versnellen hebben we een online formulier aangemaakt.

nano simkaart activeren

Groetjes,

Alex
het lijkt alsof ik ook eenzelfde probleem heb... nieuwe simkaart aangevraagd, activatie via Mijn Simyo lukt niet zoals aangegeven bij de instructies. Kan iemand mijn simkaart activeren? Dank.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Intro2,

Allereerst zal je zien dat ik jouw forumnaam heb aangepast. Het is niet helemaal de bedoeling om Simyo in je forumnaam te gebruiken. Dit om verwarring te voorkomen. Mocht je niet blij zijn met mijn creatieve geest, laat dan even weten wat je liever als forumnaam hebt. Ik pas hem dan nogmaals aan voor je.

Het is natuurlijk erg lastig dat je jouw simkaart niet kunt activeren. Kun je mijn nog even vertellen welke melding je te zien krijgt? In de tussentijd heb ik dit al wel vast doorgezet naar onze IT afdeling. Zo wordt jouw simkaart alsnog snel geactiveerd. Ik laat je weten wanneer dit geregeld is voor je. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Intro2,

Het is geluk! Jouw simkaart is netjes geactiveerd. Je hebt ook een e-mail gehad met daarin de nieuwe pin- en pukcode. Heb je deze gezien?

Laat je even weten of je simkaart werkt zoals het hoort?

Groetjes,
Angela

Reageer