.

Vraag

Simkaart activeren

  • 28 January 2012
  • 3 reacties
  • 565 Bekeken

Badge
Hoi, ik heb vandaag mijn simkaart ontvangen en ik heb 'm geprobeerd te activeren en dat is gelukt maar ik kan nog niet bellen, smsen of internetten..
En als ik wil bellen krijg ik een melding dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.


Mvg, leroy

3 reacties

Badge +2
Hi Leroy,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.

Groetjes Arie
Badge
Hoi Arie,


Ik kan inmiddels inderdaad bellen en smsen maar niet internetten.
Ik heb een sms gestuurd naar 1300 met "JA" erin en ik kreeg het volgende terug:


"Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo"
En ik weet dus niet wat ik hier nou mee aan moet..
Badge +5
Hi Rodriguez,

Voor smartphones is het niet altijd mogelijk automatisch de instellingen te ontvangen.

Klik hier om je toestel handmatig in te stellen.

Groet,

Bibi

Reageer