.

Beantwoord

Simfout, de simkaart ontbreekt of is ongeldig. Hoe los ik dit op?

  • 2 July 2015
  • 9 reacties
  • 1284 Bekeken

Het activeren van de simkaart is gelukt, heb ik via email gelezen. Mijn nummer zou overgezet worden, echter ik kan niet bellen of sms en. De telefoon is simlockvrij en werkt wel met een andere simkaart. Kunt u dit voor mij oplossen?
icon

Beste antwoord door Ruud 3 July 2015, 13:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Moet je bij die melding die je krijgt iets invoeren?

Iets zegt me dat je stiekem toch een Simlock zou kunnen hebben op je toestel.
Nee, ik hoef niets in te voeren.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marlie,

Welkom bij Simyo en op ons forum!

Ik zie dat een collega van mij al je simkaart een reset heeft gegeven.
Maar dat daarna nog geen verbruik is getoond op je simkaart.:?

Kun je je simkaart eens in een andere telefoon testen? Werkt hij dan wel?
En kun je ook eens een simkaart van een andere provider als je vorige provider in jouw telefoon testen?

@Raytje, dankjewel voor het meedenken.
Bedankt voor het meedenken. Vanavond komt hier iemand met een smartphone, dan ga ik testen!
Mijn simkaart werkt dus wel in een andere telefoon en een andere simkaart niet in de mijne. Duidelijk dus dat het probleem bij de telefoon ligt:(. Ik ga hiermee terug naar de persoon van wie ik hem kocht. Die intussen nog steeds zegt dat de telefoon zeker simlockvrij is, hij heeft er ook al meerdere simkaarten in gehad.
Wat voor telefoon is dat? Iphones moeten soms even gesynced worden met i-Tunes of nieuwe updates binnen krijgen.
Hoi, het is een Samsung...sorry ik weet niet welk type
Dan zou zo moet werken, helemaal met de al gegeven tips.

Vermoed dat het toch aan het toestel ligt dus hoop dat je nog wat kan regelen met de verkoper.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marlie,

Jammer dat het nog niet is gelukt. Zoals Raytje verteld, hoort het meteen te lukken in een Samsung. Ik hoop ook dat de verkoper je hiermee kan helpen.

Hou je ons op de hoogte? :)

@Raytje, fijn om te zien dat je zo meeleeft 🙂

Reageer