.

Vraag

Simblokkering

  • 25 January 2012
  • 1 reactie
  • 446 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
hoi,

een week geleden is mijn mobiel gestolen. Ik heb vervolgens via de simyo site de simkaart laten blokkeren en een vervangende simkaart aangevraagd. Deze nieuwe simkaart heb ik in mijn nieuwe mobiele telefoon gedaan.

Als ik nu probeer te bellen krijg ik te horen dat 'mijn aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd'. Ik vermoed dat dit nog de simblokkade is die ik destijds heb aangevraagd, aangezien ik nog nooit een bericht heb ontvangen van een niet-betaalde rekening.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar meer dan drie kwartier gewacht te hebben (wat an sich natuurlijk al schandalig is, maar dat terzijde) had ik nog altijd geen medewerker aan de lijn. Ik krijg eveneens geen antwoord op mijn e-mail berichten, daarom probeer ik het nu via deze weg.

Ik hoop dat mijn probleem snel kan worden opgelost.



Met vriendelijke groet,

MFR

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum MFR,

Als je een vervangende simkaart hebt ontvangen, dien je deze eerst nog te laten activeren. De simkaart wordt namelijk geblokkeerd opgestuurd. Zou je mij per privé bericht je Simyo telefoonnummer kunnen sturen? Dan kan ik de simkaart voor je activeren.

Groetjes,

Alex

Reageer