.

Beantwoord

Simkaart wordt niet herkend in een Samsung S4. Wat nu?


beste,

Na aanschaf van een sim-only simkaart, ben ik niet meer te bereiken. ik heb een sim only met nummerbehoud aangevraagd, maar na het in gebruik nemen van de sim kaart zegt mijn telefoon (samsung S4 mini) geen simkaart gevonden.

Wat nu?

Met vriendelijke groeten,

M.H.
icon

Beste antwoord door Asma 24 May 2017, 16:26

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heb je de simkaart geactiveerd in MijnSimyo?
beste wimj12,
Dat heb ik gedaan. heeft u verder nog tips?
Reputatie 7
Badge +7
Dan zou een reset kunnen helpen, maar daarvoor moet je moderator zijn.
bedankt voor je reactie, hoe kom ik in contact met een moderator ?
Reputatie 7
Badge +7
Die komt vanzelf langs, Als je geluk hebt vanavond nog, en anders morgen.
bedankt, dan wacht ik het af.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi M.H.,

Welkom op het Forum!

Oh, ik vind het ontzettend vervelend dat je simkaart niet wordt herkend.

Dit probleem komt wel eens vaker voor als je een Samsung S4 in gebruik hebt. Dit komt omdat de simkaartconnector wat ruimer is dan gebruikelijk.

Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk.

De kans is erg groot dat het probleem hier niet mee wordt verholpen. Hierom zal ik je vooralsnog een dikkere simkaart toesturen met behoud van je nummer. Zodra je de simkaart in ontvangst hebt genomen, kun je ons het beste even bellen zodat wij je simkaart activeren. Je kunt ons bereiken door 1200 te bellen vanaf je Simyo simkaart, of 0800-8007 (gratis) vanaf een andere aansluiting.

Laat je het ons weten of het lukt zo?

@ Wimj12, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Beste Asma,
de reset werkte inderdaad niet goed. Hoe zit het met een dikkere simkaart? moet ik daar nog voor betalen of is dat inbegrepen?.

Mvg
M.H.
Reputatie 7
Badge +7
Ik spreek niet namens Simyo, maar als er kosten aan verbonden zijn wordt meestal eerst gevraagd om toestemming.
Met andere woorden: ik vermoed dat dit onder de service van Simyo valt. Maar je telefoon rekening of de moderators
kunnen dit bevestigen of ontkennen.

Eventuele kosten zouden trouwens 5 Euro zijn.
toch bedankt voor je reactie

ik hoop niet dat zij er nog geld voor vragen, Want ik heb nu 2 dagen geen gebruik kunnen van de simkaart ......
Ik durf te voorspellen dat dit kosteloos is, je bent niet de 1e met een probleem gerelateerd aan de S4, het is bekend....dikkere sim.
Beste friesian,

bedankt voor het delen van de informatie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M.H.

Goed dat je dit nog even komt vragen! Samantha had in een ander topic al aangegeven dat je simkaart al opgestuurd is door Amsa. Zonder kosten 🙂 Wel zo eerlijk. Laat je ons weten of dit jouw probleem oplost?

@Friesian & Wimj12, heel erg bedankt!

Groetjes,
Angela

Reageer