.

Vraag

sim kaart werkt niet meer

  • 20 February 2012
  • 4 reacties
  • 626 Bekeken

Badge
Sinds twee dagen doet mijn sim kaart het niet meer, wat kan ik doen?

4 reacties

Badge
zie het topic dat ik net gestart heb...

voor mij een reden om een andere provider te gaan zoeken

als je over je tegoed heen bent, word je zonder tegenbericht afgesloten, totdat je het tekort weer aanvult

of je nou een goede credit historie hebt of niet..

erg lomp als je het mij vraagt.

oplossing: online gaan en via ideal je 'tegoed' weer aanvullen (tot het negatief is).

in mijn geval was het daarna snel weer opgelost.

maar ik miste wel een werkdag waarop ik niemand kon bereiken.

Als het goed is ben je zelf overigens nog wel bereikbaar.
Badge
ps je hoeft denk ik niet negatief te staan na je betaling, gewoon onder je limiet zitten is voldoende; de rest wordt aan het eind van de maand verrekend.

Maar zodra je weer op je limiet zit, is het weer raak. Doffe ellende. Limiet verhogen is een mogelijkheid denk ik - maar het blijft lomp.
Badge +2
Hi merlijn,

Uit onze gegevens blijkt dat je dinsdag telefonisch contact met de klantenservice hebt gehad. Wij zullen de aansluiting bij deze deblokkeren. Je dient je toestel eenmalig uit en weer in te schakelen zodat de wijzigingen op het netwerk van kracht kunnen gaan. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Hi rusty,

Jij hebt een oud Lowcall aansluiting. Bij zo'n een aansluiting stel je een bepaald bel limiet in. Op het moment dat je aan je limiet zit wordt de aansluiting geblokkeerd. Om dan weer gebruik te maken kun je je limiet inderdaad verhogen.

Groetjes,

Arie

Reageer