.

Vraag

sim kaart en smsjes

  • 8 February 2012
  • 4 reacties
  • 656 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
ik heb een nieuwe simkaart gekregen, want de vorige was geblokeerd. al mijn nummers waren eraf behalve een nummer. hoe kan dat?

ook had ik bij mn vorige simkaart smsjes verstuurd naar mn nummer en meteen de oude simkaart verwijderd. toen ik de nieuwe simkaart erin deed kreeg ik maar 2 smsjes, terwijl ik er minstens een stuk of 5 verstuurd had. hoe kan dit dat die andere smsjes niet doorkomen?

4 reacties

Badge +3
Beste Remi,
Over de smsjes kan ik je niets vertellen. Maar wat bedoel je precies met je nummers ?
Had je deze nog wel bij je oude simkaart en niet meer bij je nieuwe simkaart?
Als dat het geval is dan heb je alle nummers opgeslagen op de simkaart(en niet in je telefoon), deze staan natuurlijk niet op de nieuwe simkaart.
Wil je ze wel hebben dan moet je de oude simkaart in de telefoon doen en de optie zoeken met zoiets van contacten kopieeren van simkaart naar telefoon.
Groet,
Peter
Badge
ik bedoel met nummers de telefoonnummers die ik opgeslagen had. ik heb net gekeken bij mn oude simkaart die geblokeerd is, maar zie geen nummers meer. alleen 1 maar die nu ook op mn nieuwe simkaart staan. maar ik weet zeker dat ik er mininaal 20 nummers in had staan. maar goed dat word weer alle telefoonnummers invoeren 🙂 ik had die opgeslagen bij sim anders als ik de batterij eruit haal en een andere simkaart erin doe dan zijn de nummers die ik naar telefoon zet ze allemaal weg. als ik ze bij sim instel blijven ze als het goed is opgeslagen.
Badge +3
Dan is het voor mij ook een raadsel waar je nummers zijn gebleven. Simyo kan natuurlijk geen nieuwe simkaart leveren met je telefoonnummers erop.
Trouwens het is voor mij ook nieuw dat je telefoonnummers verdwijnen uit je telefoon als de batterij eruit gehaald wordt, heb ik nog nooit meegemaakt.
Badge +2
Hi remi,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Hoe was je simkaart geblokkeerd? Was dit doordat er 10 maal een foutieve PUK was ingevoerd? As dit het geval is dan kan je inderdaad helemaal niet meer bij de telefoonnummers komen. De kaart is dan echt definitief geblokkeerd.
De sms'jes die het had verstuurd kwam niet aan omdat de nieuwe kaart nog niet in je toestel zat. Sms'jes worden tot 72 uur aangeboden, hierna komen de sms'jes te vervallen.

Groetjes,

Arie

Reageer