.

Beantwoord

S3 mini niet aangemeld bij netwerk, wat kan ik doen?

  • 15 November 2015
  • 13 reacties
  • 338 Bekeken

Badge
met mijn s3 mini kan ik bijna nooit bellen in huis. heel vaak geen bereik en heeeel vaak: niet aangemeld bij netwerk
icon

Beste antwoord door simnlru 16 November 2015, 07:54

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi aaagje,

Das echt vervelend!
Heb je buiten huis wel bereik als ik vragen mag?

En misschien staat er geen mast in jou buurt, Hier kan je zien of er een mast in jou buurt staat:http://www.4gmasten.nl/dekking/329-3g-dekkingskaarten-november-2015

Als je geen mast in. Je buurt ziet staan kan dat best veel verklaren.

Ik hoor graag of er een mast in Je buurt ziet staan of niet :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 4
Badge +10
Hoi aaagje 🙂,

Ik zie dat simnlru je heeft geholpen en Angela in het andere topic waar je hebt gereageerd. Laat je in Ă©Ă©n van beide topics weten of het werkt en anders wat je allemaal al hebt gedaan?

Het beste kun je in gevolg op Ă©Ă©n plaats je vraag stellen. Anders wordt het ingewikkelder en minder overzichtelijk.

Ik zie graag in Ă©Ă©n van de twee een reactie van je terug :)

@simnlru; dankjewel voor je goed tip!
Badge
ik heb nu wel 2 streepjes bereik. dat heb ik nog nooit gehad. Ik hoop dat het nu goed blijft!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Aaagje,

Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden en dat je weer wat bereik hebt 🙂. We gaan er vanuit dat het nu goed blijft. Als dit niet zo is, horen we het heel graag van je.

Groetjes, Tiury
Badge
helaas heb ik nog steeds vaak geen netwerk in huis.ik heb de instellingen op alleen gsm gezet maar zelfs dat helpt niet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Aaagje,

Wat vervelend dat de problemen toch weer teruggekomen zijn.

Heb jij de mogelijkheid om jouw simkaart een tijdje te testen in een andere telefoon? Ik ben erg benieuwd of dit helpt. Heb je dit probleem alleen bij jouw thuis en alleen binnen? Het zijn een aantal vragen, maar we willen het probleem graag definitief oplossen als we dit kunnen 🙂

Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela
Badge
in een andere telefoon had ik op dezelfde plek wel twee streepjes.
ik heb nu de achterkant van mijn eigen toestel gehaald en.. dan heb ik wel 3 strepen bereik! hoe kan dat??
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Aaagje,

De antenne heeft nu minder belemmering zonder die achterkant. Gebruik je soms een extra hoesje? De kwaliteit van deze hoesje varieert enorm en met een slecht hoesje is de kans op slechte ontvangst groot. Bovendien heb je zo'n toestel dan ook meestal in de hand om te bellen. Je hand kan ook nog eens de antenne afschermen.
Gebruik geen hoesje of een goed hoesje binnenshuis raad ik je aan. Buitenshuis is het signaal vaak sterker en spelen zulke problemen minder.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Aaagje,

Het advies van Franswon is heel erg goed! Het kan inderdaad te maken hebben met een slecht hoesje die jij om je telefoon hebt. Komt dit je bekend voor? Mocht je een hoesje om je telefoon hebben, kun je dit thuis dan eens proberen zonder hoesje?

Houd je ons weer onder de hoogte?

@Franswon, super goed advies 🙂 Bedankt!

Groetjes,
Angela
Badge
ik dacht inderdaad dat ik het gevonden had.. ik heb de achterkant van de telefoon eraf gehaald maar het netwerk viel weer 2x uit.
Reputatie 7
Badge +9
Dan lijkt het aan de antenne te liggen, ik zou in ieder geval eens informeren voor reparatie. Succes.
Badge
tsja of een ander toestel ik kijk wel ff. bedankt voor het meedenken allemaal! groet
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Aaagje,

Jammer dat het aan het toestel ligt 😞 Het blijven apparaten hè? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag. Anders zien we je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer