.

Beantwoord

Pukcode oude simkaart. Waar vind ik die?

  • 4 March 2017
  • 3 reacties
  • 1440 Bekeken

Beste Simyo,

ik heb ca. een maand geleden een nieuwe simkaart gekregen voor mijn nieuwe telefoon. Mijn zoontjes spelen nog op mn oude telefoon met oude simkaart. Nu hebben ze per ongeluk iets te vaak geprobeerd de telefoon te ontgrendelen, zodat hij nu vraagt om de pukcode. Ik kan alleen de pukcode van mijn oude simkaart niet meer achterhalen. Staat dit bij jullie nog ergens in het systeem?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie!

Groet, Ruud.
icon

Beste antwoord door Ray 4 March 2017, 16:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Als ze enkel spelen (spelletjes) met de oude telefoon, dan is de oude simkaart niet nodig.

Zet de telefoon maar eens uit, haal de simkaart eruit en start de telefoon weer op. Uw zoontjes kunnen weer spelen. 🙂
Het werkt inderdaad, bedankt voor de tip!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ruudje79,

Welkom op het Forum!

Wat fijn dat Ray je zo goed heeft weten te helpen. Het is altijd handig om een extra telefoon te hebben, zodat je kinderen hiermee kunnen spelen. :D

Mocht je de PUK-code op een later moment toch nodig hebben, dan kun je terecht op Mijn Simyo onder het tabblad 'Instellingen' > 'Simkaart'. Om je PUK-code te kunnen bekijken, is het belangrijk dat je klikt op 'tonen'.

Heb je zelf een vervangende simkaart aangevraagd voor je nieuwe telefoon? Dan is je oude simkaart niet meer te gebruiken. Gelukkig werkt de telefoon ook zonder simkaart!

Alvast veel speelplezier toegewenst voor je zoontjes!

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer