.

Beantwoord

Prepaid simkaart geactiveerd maar doet niks, wat nu?

  • 14 September 2015
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Hoi ik ben nieuw bij jullie, heb een sim only en in mijn telefoon gedaan, Samsung s3 . Op mijn simyo staat dat de kaart is geactiveerd maar hij doet niks. Uiteraard staat er beltegoed op en in m'n foon simlock vrij.
Wie kan mij helpen?
Gr sonja
icon

Beste antwoord door Naomi 15 September 2015, 13:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Daansamsonja, welkom bij Simyo en op het Simyo forum 🙂

Ik zie dat alles actief staat. Voor de volledigheid heb ik een reset uitgevoerd. Wil je je telefoon uit- en aanzetten? Hij gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk met de nieuwe instellingen.
Ook kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren :)

Mocht het nog niet werken, dan kun je je simkaart testen in een andere telefoon. Ook hoor ik graag welke melding je precies krijgt.

Zie je bijvoorbeeld wel dat je verbinding hebt met een netwerk? 😳 Krijg je een bepaalde melding als je probeert te bellen?
Hoi Naomi.

Bedankt voor je antwoord. De simkaart doet het wel in een iPhone 4 maar niet in de Samsung . En daar was hij voor bestemd. Ligt t aan de foon? Groetjes sonja
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Daansamsonja,

Dan kun je inderdaad stellen dat er iets niet goed werkt met de Samsung. Maar wat, dat is nog even de vraag. Wat krijg je precies te zien als je de simkaart in de Samsung telefoon plaatst? Daar ben ik erg benieuwd naar.

Laat je het me weten?

Groetjes, Tiury
Hoi tiuri,

Je krijg niks te zien in zijn telefoon, geen melding ofzo.
Als we naar zijn netwerkinstellingen gaan om het KPN netwerk te instellen dan staat er dat er geen simkaart inzit....?
Groetjes sonja
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Daansamsonja,

Krijg je bij het opstarten van de telefoon wel de mogelijkheid om je pincode ergens in te voeren? Dit is een belangrijke stap! Ik ben ook erg benieuwd of de telefoon wel een andere simkaart ziet. Heb je dat ook al getest?

Groetjes, Tiury

Reageer