.

plotselinge blokkade

  • 17 February 2012
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Van de week ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt, via de website heb hem toen laten blokkeren en een nieuwe simkaart laten opsturen. I.p.v. van een enkele simkaart kreeg ik er toen twee simkaarten opgestuurd. Sinds gister gebruikte ik hier een van. Die deed het toen, echter sta ik vanochtend op en probeer ik bellen en wordt ik geconfronteerd met een automatische stem die mij verteld: " Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Hoe kan dit? En vooral hoe gaat u dit zo snel mogelijk ongedaan maken? Het gebruik van mijn telefoon is van essentieel belang voor mijn werk en ik kan niet nog eens een paar dagen wachten voordat hij het doet. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Iris

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Iris,

Volgens mijn gegevens zijn er twee vervangende simkaarten aangevraagd. Je stopt nu waarschijnlijk de nog niet geactiveerde simkaart in je toestel. Zou je mij het simkaartnummer van beide simkaarten kunnen sturen per privé bericht? Vervolgens kan ik het voor je oplossen.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb zojuist even kunnen bellen naar jullie klantenservice en als het goed is wordt er een simkaart geactiveerd binnen een half uur, bedankt voor de snelle service!

p.s. Wist je dat er een verkeerd nummer van de klantenservice staat op jullie site? Hier staat namelijk 06-12001200, echter als ik die bel krijg ik kpn aan de lijn die mij vertellen dat ik verkeerd zit en dat ik ik 08000232300 moet bellen. Misschien handig om dat telefoonnummer dan te vermelden
Badge +2
Hi Iris,

0612001200 is het algemeen nummer van klantenservices. Als u met een Simyo simkaart belt krijgt u ons aan de lijn. Belt u met simkaart van bijvoorbeeld Hi dan krijgt u Hi aan de lijn.

Groetjes,

Arie

Reageer