.

Beantwoord

Pincode uitzetten

  • 22 February 2013
  • 15 reacties
  • 1066 Bekeken

Badge
Beste Symyo ik zou graag mijn pincode willen uitzetten van dit nummer (waar ik mee ben ingelogd) ik vroeg mij af of dat kon.
m.v.g. Thymen
icon

Beste antwoord door Wayne 26 February 2013, 13:24

Bekijk originele reactie

15 reacties

Thymen,

Dit moet je instellen op je telefoon, als je hier neerzet wat voor telefoon en type besturingssysteem je hebt kunnen we je helpen dit in te stellen.
Badge
Thymen,

Dit moet je instellen op je telefoon, als je hier neerzet wat voor telefoon en type besturingssysteem je hebt kunnen we je helpen dit in te stellen.


Ik wil hem niet gebruiken voor mijn telefoon maar een ander ding (gps)
Reputatie 3
Badge +9
Dan denk ik ook dat je in je telefoon de pincode moet uitzetten.

Je wilt je tel voor gps gebruiken? Wat heeft dat met de pincode te maken?

Misschien iets meer uitleg.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Thymen,

Indien je jouw simkaart in een toestel doet, kan je hier de pincode uitschakelen. Indien je hem hierna in een ander apparaat plaatst, zou hij niet meer om een pincode moeten vragen.
Badge
Daar was ik al achter gekomen had helaas alleen niet de tijd om het te posten  iedergeval bedankt voor je reactie!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Thymen,

Graag gedaan. Jij ook bedankt voor jouw terugkoppeling.
Ik krijg net via de WhatsApp helpdesk te horen dat ik de pincode niet kan uitschakelen. Hoe zit het nu?
Reputatie 7
Badge +6
Vreemd..... je kunt in je toestel je sim pincode aan of uitzetten en ook eventueel wijzigen.
Ik krijg net via de WhatsApp helpdesk te horen dat ik de pincode niet kan uitschakelen. Hoe zit het nu?


Geen idee wat Whatsapp te maken heeft met die instellingen. Uitschakelen doe je in de beveiligingsinstellingen van je telefoon. Als je ons verteld om wat voor toestel het gaat kunnen we nog gerichter antwoorden. Het is overigens niet aan te bevelen i.v.m. met veiligheid.
Reputatie 7
Badge +7
Whatsapp heeft niets te maken met de pincode, maar TS heeft iets via whatsapp gehoord van Simyo.
Pincode uitzetten is inderdaad niet aan te bevelen, maar als je een apparaat krijgt wat niet met een pincode kan omgaan moet je wel.
maar TS heeft iets via whatsapp gehoord van Simyo.

Waar lees je dit? TS is degene die dit topic 6 jaar geleden startte en niks over Whatsapp vroeg.
Reputatie 7
Badge +7
ik zal wel hebben zitten slapen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Seniorgsm,

Welkom op het Simyo Forum!

De pincode van je simkaart is uit te schakelen via de beveiligingsinstellingen van je toestel. Zoals al is aangegeven is het verstandig om de pincode erop te laten staan.

Ook ben ik benieuwd of je met ons contact hebt gehad (via Whatsapp) of dat je contact hebt gehad met de helpdesk van Whatsapp?

Wimj12, Ray en Ron H bedankt voor de hulp! :D

Groetjes,

Kevin
Dank Kevin en anderen, ik heb WhatsApp contact gehad met iemand van de Simyo helpdesk. Ik ga alsnog proberen de pincode uit te zetten. Dat moet op een gsm alarm voor ouderen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Seniorgsm,

Helemaal goed. Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag. Een hele fijne dag vandaag!

Groetjes,

Kevin

Reageer