.

Beantwoord

Hoe schakel ik de pincode uit?

  • 20 May 2017
  • 6 reacties
  • 1355 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik heb een prepaid simkaart gekocht om deze te gebruiken voor een gps horloge voor mijn dochter.
Nu moet ik voor het horloge de pincode uitschakelen om het te kunnen laten werken.
Dus mijn vraag is hoe schakel ik de pincode op mijn simkaart uit?

Met vriendelijke groet,
Werner
icon

Beste antwoord door Ray 21 May 2017, 09:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Simkaart in een telefoon doen, daar ga je naar de beveiligingsinstellingen en zet je de pincode uit. Daarna simkaart in gps horloge doen en klaar is kees 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Het is achteraf, maar ik denk dat een Simyo prepaid een slecht idee om zonder pincode te gebruiken. Bij Simyo prepaid kan je namelijk negatief komen te staan, en in ieder geval in theorie, moet je dan het bedrag weer aanvullen.
Nog meer kosten als je horloge kwijt raakt.
Ik zou voor een systeem zonder pincode een andere prepaid card hebben gekocht: eentje die gewoon stopt als het saldo 0 is.

Ik zal wel weer een beetje paranoide gevonden worden. Het zij zo.
Beste Wim,

Negatief Saldo is max 5 euro. Alles wat meer is kan wel eens voorkomen door een foutje in het systeem. Net als bij abonnementen het voor kan komen dat de klant het 80 en 100% bericht niet krijgt. Dit is voor rekening provider dus Simyo.

Tevens kun je bij verlies de simkaart blokkeren op de MijnSimyo pagina.
Bedankt voor de reacties.
Ik heb gedaan wat ray had gezegd en het werkte.

En in geval van kwijt raken er zit een gps in dus ik weet hem te vinden 🙂 (Ja ik weet het zo lang de accu nog vol is) 😉
Bedankt voor je terugkoppeling. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Weernerh,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een GPS horloge gebruikt 🙂 Je kunt inderdaad de pincode uitzetten door 'm eerst in een toestel te plaatsen en dan via de instellingen dit aan te passen. Ik ben blij dat het gelukt is!

Ik zie ook dat het hier gaat over een negatief saldo. Geen zorgen 😉 Dat hoort niet minder dan € 5,- te worden. Mocht dat onverhoopt toch gebeuren, dan gaan wij daar achteraan.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ray en Wimj12, dank voor de input!

Groetjes,
Jihane

Reageer