.

Beantwoord

Pincode aanpassen

  • 18 September 2013
  • 11 reacties
  • 2694 Bekeken

Hoe kan ik de door Simyo verstrekte pincode aanpassen naar een door mij gewenste pincode?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 September 2013, 00:22

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gewoon: Simkaart in een toestel stoppen en in de beveiligsinstellingen van dat toestel de pincode aanpassen. Voor preciezere instructies horen we graag welk toestel u heeft.
Badge +6
Hoe kan ik de door Simyo verstrekte pincode aanpassen naar een door mij gewenste pincode?

Hoi Evreeken,

Welkom op het forum!
Zoals Groentjuh aangeeft kan je deze wijzigen via het menu van je toestel. Je dient er wel rekening mee te houden dat de pincode op je persoonlijke pagina niet wijzigt.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken en je antwoord.
Hoe kan ik de door Simyo verstrekte pincode aanpassen naar een door mij gewenste pincode?

Ik heb een Huawei Ascend G510 en weet iet waar te wijzigen
Badge +6
Hoi GraatPPM,

Ik raad je aan in het menu op zoek te gaan naar "Beveiliging" o.i.d., daar vind je meestal de mogelijkheid terug. Ook zijn er online handleidingen beschikbaar voor je toestel 🙂.

Laat je even weten of het is gelukt?
- Op internet gelezen dat pincode gewijzigd kan worden bij Mijn Simyo onder Actie. Kan ik echter niet vinden...
- Huawei optie opgelost: klein stickertje ter herinnering aan belangrijke zaak zat op beeldscherm. Dus over sensor... Weggehaald: doet het nu weer 🙂
Hoe kan ik de door Simyo verstrekte pincode aanpassen naar een door mij gewenste pincode?

Hoi Evreeken,

Welkom op het forum!
Zoals Groentjuh aangeeft kan je deze wijzigen via het menu van je toestel. Je dient er wel rekening mee te houden dat de pincode op je persoonlijke pagina niet wijzigt.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken en je antwoord.


Opgelost! Dank!
Reputatie 3
Badge +9
De pincode kan je niet wijzigen bij mijn simyo. Je kan zelf een pincode maken of weghalen, maar dat doe je in je toestel.

Mooi dat het uitgaan van het scherm is opgelost dmv het stickertje.
Hoi GraatPPM,

Ik raad je aan in het menu op zoek te gaan naar "Beveiliging" o.i.d., daar vind je meestal de mogelijkheid terug. Ook zijn er online handleidingen beschikbaar voor je toestel 🙂.

Laat je even weten of het is gelukt?

Sim code verhaal nu ook opgelost. Moest ik op mijn eigen toestel doen. Dank!
Pincode ook opgelost. Zat inderdaad op mijn eigen toestel. Dank in ieder geval!
Reputatie 3
Badge +9
En dat op een zondagavond....wat een Simyo service 🙂
Badge +6
Pincode ook opgelost. Zat inderdaad op mijn eigen toestel. Dank in ieder geval!

Hoi GraatPPM,

Fijn dat beide problemen zijn opgelost! 🙂

Graag gedaan namens Martijn® en mij! 😉

Reageer