.

pincode

  • 17 June 2020
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Hallo

ik heb een iPhone XS en die vraagt vandaag de hele dag al regelmatig om de pincode van de simkaart, dat heeft hij in het verleden ook al eens gedaan en toen heb ik de simkaart eruit gehaald en schoongemaakt, dat werkte tot vandaag, ook nu heb ik de simkaart schoongemaakt maar zonder resultaat. 
hebben jullie een idee wat ik hier mee moet 


3 reacties

Reputatie 7

@Rene.k Misschien heb je je iPhone van een hele versie installatie voorzien.

Indien je de simpin niet meer wil invoeren dan kun je dat hier wijzigen: Instellingen > Mobiel netwerk > Simpincode > en dan schuifje aan of uit naar gelang wat je wil.

Let wel, maar dat weet ik niet zeker: als je je telefoon verliest kan men niet bellen met je telefoon, maar als de simkaart eruit wordt gehaald dan is deze wellicht niet voorzien van een pincode en kan deze dus vrijelijk worden gebruikt. Maar nogmaals, dat weet ik niet zeker.

Reputatie 7
Badge +6

Het lijkt erop dat je simkaart niet helemaal lekker meer is, misschien een reset van een moderator of een nieuwe fysieke simkaart aanvragen of voor de esim gaan.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rene.k,

 

De antwoorden Ron H en ricoK kloppen inderdaad. Mocht je een nieuwe simkaart willen ontvangen laat het me dan vooral weten!

 

Thanks voor jullie hulp!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer