.

Beantwoord

Past de simkaart van mijn iPhone 5s ook in een iPhone 6?

  • 10 November 2018
  • 7 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb een Sim only abonnement voor mijn iPhone 5s met 16 GB geheugen. Ik wil nu een iPhone 6 met 36 mb geheugen kopen. Heb ik dan een nieuwe simkaart nodig??
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 November 2018, 22:01

Bekijk originele reactie

7 reacties

Goedenavond Mirriejam.

Uw huidige telefoon iPhone 5s daar hebt u een nano (kleinste) simkaart in. Deze kunt u ook wat betreft de maat zo overplaatsen naar de iPhone 6.

Fijne avond en zondag nog.
Friesian.
Reputatie 2
Badge
Dankjewel voor je reactie, moet ik simyo wel nog doorgeven als ik een andere telefoon heb?
Nee hoor, dat moet niet, een moderator (medewerker) van Simyo leest dit mee en zal ook nog reageren.

Fijne avond nog.
Reputatie 2
Badge
Dankjewel alweer, dus ik kan gewoon m’n huidige simkaart omruilen en dan ben ik klaar en heb weer voldoende geheugen om de laatste update te uploaden?
Volgens deze site is de iPhone 6 IOS 12 (update) geschikt. Wel heb ik ook de voorkeur voor de 32GB intern geheugen. Dat zal waarschijnlijk wel lukken. Een moderator zal dit waarschijnlijk ook bevestigen. Even die reactie afwachten..

Fijne avond nog.
Reputatie 2
Badge
Dankjewel, fijn die assistentie.
ik kan de telefoon van mijn zoon overnemen en die heeft 64 GB dus dat zal wel goed komen dan.
slaap lekker...
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mirriejam,

Zoals Friesian ook al aangaf, kun je de simkaart inderdaad gemakkelijk overplaatsen naar je nieuwe toestel! Zorg er wel voor dat je een reservekopie maakt van je gegevens zodat alles ook meteen op je nieuwe toestel staat. Hoe dit in zijn werk gaat kun je hier nalezen.

Aangezien je op dit moment een toestel van 16 GB hebt en je overstapt naar een toestel van 64 GB, zal de nieuwe update van IOS geen enkel probleem zijn! Heel veel plezier alvast met je nieuwe toestel. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

@Friesian, bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,

Kevin

Reageer