.

Beantwoord

Oude smartphone van Wolfgang. Welke simkaart hoort erin?

  • 9 January 2019
  • 13 reacties
  • 554 Bekeken

Ik had nog een oude Smartphone van Wolfgang de AT-AS28D, nu heb ik een nieuwe 3-1 simkaart
maar ik weet niet welke er in moet, in de onderste gleuf zit volgens mij een sd,kaartje in.
gaarne advies hierover.

b.v.d.
icon

Beste antwoord door Gerjans 10 January 2019, 13:03

Bekijk originele reactie

13 reacties

In deze handleiding op pagina 14 staat de methode van plaatsen.
En volgens deze informatie gaat er een mini dus standaard simkaart in.

Maten simkaart - standaard, micro, nano

Omdat het al een ouder model betreft graag een terugkoppeling of het lukt en werkt.
2 belangrijke dingen.😉☺️
Bedankt voor de reactie, maar het lukt mij niet, die mini krijg ik er passend niet in, het wordt ook wel heel onduidelijk in het voorbeeld aangegeven,
Kun je een foto, close-up, plaatsen van waar het om gaat?

**Edit
Anders even iemand vragen om hulp bijvoorbeeld telefoonwinkel.
Zien in de praktijk is het eenvoudiger.
Ik ga wel even naar de winkel, die zullen het wel oplossen, bedankt voor de reactie.
Graag gedaan, maar het zou fijn zijn te vernemen hoe het is gelopen. (vooral omdat het werkgeheugen te krap is)

We horen graag van je.🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gerjans,

Welkom op 't Simyo Forum!

Fijn dat je naar een telefoonwinkel toe bent gegaan 🙂 Wat is daar precies uit gekomen? Net zoals Friesian ben ik erg benieuwd naar de uitkomst!

Hou je ons op de hoogte?

@ Friesian, dank voor je antwoorden!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Gelet op het feit dat de AT-AS28D echt welhaast een klassieker is, want deze draaide out-of-the-box op Android 2.3 en het feit dat toen nog geen andere varianten dan de standaard maat sim bestonden, zal de TS in zijn toestel de standaard maat hebben kunnen (laten) plaatsen.
Reputatie 5
Badge +4
Nu hopen dat @Gerjans ons nog even laat weten hoe of het is gelukt! 😃
Sorry maar ik heb nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan, komt goed
Reputatie 7
@Gerjans, volgens mij hoef je ook helemaal niet naar de winkel...

In jouw toestel gaat nog het oude formaat simkaart, formaat postzegel/SD-kaart, zeg maar. Dit formaat past op maar op een manier. Je moet de 3-in-1 simkaart van Simyo wel dus in stand houden. Niets uitdrukken. Succes. Je kunt het vast zelf.
Inderdaad ik hoef niet naar de winkel, ik heb het zelf opgelost, ik zat maar geregeld te klooien met de micro simkaart, want die zou volgens de gebruiksaanwijzing er in moeten, RicoK heeft de goede oplossing aangedragen. ik dank jullie allemaal voor de reactie`s

G.Jansen.

En volgens deze informatie gaat er een mini dus standaard simkaart in.

Maten simkaart - standaard, micro, nano

Beste @Gerjans zowel ik als @RicoK hebben de juiste (standaard) maat aangegeven. Maar fijn dat het is gelukt. Dankjewel voor de terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gerjans,

Goed om te horen dat het intussen allemaal gelukt is 😃 Mocht je in de toekomst nog een vraag hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Jihane

Reageer