.

Beantwoord

Oude simkaart past niet in nieuwe gsm, hoe kom ik aan een nieuwe?

  • 25 October 2020
  • 9 reacties
  • 256 Bekeken

Badge +2

Ik heb een oude simkaart (standaard) en die past niet in de nieuwe gsm (nano), waar kan ik terecht voor een simkaart die wel past ??

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 25 October 2020, 17:55

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7

Hallo @mariska31176 , een vervangende simkaart kun je bestellen via je Mijn Simyo.

Zie: https://www.simyo.nl/simkaart

Badge +2

Humpf moet iemand die al zo lang bij Simyo als klant is er dan voor betalen.

Daarnaast werkt die simkaart ook niet altijd meer.

Reputatie 7

Dag @mariska31176 vaak wil Simyo erg coulant zijn. Dan moet je even tot morgen afwachten totdat een Moderator (= Simyo medewerker) dit zal oppakken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mariska,

 

Welkom terug op het forum! 

 

Het is begrijpelijk dat je je afvraagt of wij kosteloos een nieuwe simkaart voor je kunnen regelen, aangezien je al zo lang klant bent! Stuur je mij ter controle even een privébericht met daarin je adresgegevens en je e-mailadres? Dan zal ik graag even voor je kijken wat ik kan regelen! 😉

 

Bedankt RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne

Badge +2

Hoi Tessane,

 

Beadnkt voor je berichtje, ik heb je een privé berichtje gestuurd.

 

Bedankt alvast wat je voor mij kunt regelen.

 

Groetjes,

Mariska

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mariska,

 

Namens Tessanne graag gedaan, ze pakt je berichtje zo snel mogelijk op!

 

Groetjes,
Daisy

goedendag,

ik wil mijn simkaart in mijn nieuwe mobiel doen, passen en meten, maar … past niet. Ik heb nu 61000906 E0rp. Blijkbaar heb ik een andere kaart nodig ? Nano ?

Kunt u aub (voor mijn vakantie ingaat, vrijdag) een nano simkaart sturen aub ? Graag reactie

MvG MaWo

Reputatie 7
Badge +9

goedendag,

ik wil mijn simkaart in mijn nieuwe mobiel doen, passen en meten, maar … past niet. Ik heb nu 61000906 E0rp. Blijkbaar heb ik een andere kaart nodig ? Nano ?

Kunt u aub (voor mijn vakantie ingaat, vrijdag) een nano simkaart sturen aub ? Graag reactie

MvG MaWo


Deze vraag is ook hier gepost. Het lijkt mij verstandig om daar door te gaan. Ik heb als mede-klant (en forum expert) wat informatie gedeeld over hoe je dit in gang kunt zetten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MaOw,

 

Groentjuh en ik hebben je vraag in je andere topic beantwoord :)

 

Groetjes,

Daisy

Reageer