.

Beantwoord

oude simkaart past helaas niet in nieuwe toestel. Wat nu?

  • 26 June 2019
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Helaas kan ik mijn simkaart niet gebruiken in mijn nieuwe telefoon, en past alleen de nano-variant.
Mijn oude simkaart heb ik ergens begin 2014 aangevraagd en ik lees net dat er vanaf oktober 2014 wel een 3in1 simkaart werd geleverd. Graag zou ik een nieuw type simkaart aanvragen, omdat het me niet verstandig lijkt om deze zelf te gaan knippen.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kevin 26 June 2019, 12:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tob1,

Welkom op het Simyo forum!

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Nu is het natuurlijk ook handig als je hier een passende simkaart voor hebt. 😉

Ik heb je aansluiting even bekeken en ik zie dat je nog een oude simkaart hebt inderdaad. Aangezien zelf knippen niet aan te raden is (hier zijn speciale apparaten voor) wil ik je graag kosteloos een nieuwe opsturen. Zou je voor de zekerheid even willen bevestigen of het adres op Mijn Simyo nog klopt? Mocht dit niet het geval zijn, pas deze dan even aan en laat het hier even weten. Aangezien dit een openbaar forum is, je adres niet doorgeven via deze weg.

Groetjes,

Kevin
Hoi Kevin,

Het adres in Mijn Simyo is nog steeds juist, bedankt voor de snelle afhandeling!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Tob1,

Ik heb bij deze een vervangende simkaart naar je opgestuurd 🙂 Deze zal begin volgende week op de deurmat liggen. Mocht je er zelf nog een keer een willen bestellen, dan kan dat via Mijn Simyo. Ga daarvoor naar het kopje 'Instellingen > Simkaart'. Hiervoor wordt € 5,- in rekening gebracht.

Als je nog vragen hebt, hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels

Reageer