.

Beantwoord

Kan ik oproepen doorschakelen via Mijn Simyo?

  • 14 January 2017
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

Hallo,
Gister is mijn telefoon gestolen en dus heb ik mijn simkaart geblokkeerd. Nu ben ik momenteel bezig met solliciteren dus het is wel belangrijk dat ik te bereiken blijf. Is er een manier om het nummer door te laten schakelen naar het tijdelijke prepaid kaartje dat ik nu gebruik? Of kun je dit alleen regelen via je telefoon (die ik dus niet meer heb). Ik wil sowieso van de week een nieuwe simkaart aanvragen, maar dan ben ik tot die tijd dus niet op dat nummer bereikbaar.

Hoop dat jullie weten wat ik hier het beste kan doen.
icon

Beste antwoord door Sean 16 January 2017, 14:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Marjolein,

wat vervelend dat je telefoon gestolen is.

Als eerste zou ik als ik jou was even mijn sim kaart blokkeren via mijn simyo instellingen simkaart.
Voor het geval dat iemand anders jou telefoon zou gaan gebruiken krijg jij kosten. Dit wil je voorkomen.

Nee helaas kan je niet doorschakelen zonder dat je de simkaart/ met telefoon hebt.
Wat je wel kan doen is dus een nieuwe simkaart bestellen waardoor je nummer weer daarop komt.

Groet Paul.
Paul :D


Gister is mijn telefoon gestolen en dus heb ik mijn simkaart geblokkeerd.
Hey Marjolein,

wat vervelend dat je telefoon gestolen is.

Als eerste zou ik als ik jou was even mijn sim kaart blokkeren via mijn simyo instellingen simkaart.
Voor het geval dat iemand anders jou telefoon zou gaan gebruiken krijg jij kosten. Dit wil je voorkomen.

Nee helaas kan je niet doorschakelen zonder dat je de simkaart/ met telefoon hebt.
Wat je wel kan doen is dus een nieuwe simkaart bestellen waardoor je nummer weer daarop komt.

Groet Paul.

Oke dan weet ik dat, bedankt! Een nieuwe simkaart ga ik van de week bestellen (:
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MarjoleinFay,

Wat onwijs vervelend dat je telefoon is gestolen!

Het doorschakelen van oproepen kan alleen via je telefoon. Het is daarom slim om zo snel mogelijk een vervangende simkaart aan te vragen. Dit regel je eenvoudig via Mijn Simyo >Instellingen >Simkaart. Voor € 5,- ontvang je binnen drie werkdagen een nieuw simkaartje. Je telefoonnummer en instellingen blijven hetzelfde.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Succes met solliciteren!

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je reactie!

@Raytje, scherp 😃

Reageer