.

Beantwoord

Ontrgrendeling sim pin Netwerk

  • 8 March 2013
  • 5 reacties
  • 1197 Bekeken

Badge +1
Melding Ontgrendelings-Pin-Sim-netwerk hoe kan ik deze ontgrenelen daar ik niet meer kan bellen en internetten.
icon

Beste antwoord door Wayne 11 March 2013, 16:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey commandant,

Wij willen jou adviseren om hierover contact met jouw toestelfabrikant op te nemen.
Melding Ontgrendelings-Pin-Sim-netwerk hoe kan ik deze ontgrenelen daar ik niet meer kan bellen en internetten.


Ontgrendelings PIN SIM netwerk

Ook ik kan geen verbinding meer maken met het KPN netwerk. 

Het gaat om de pin van het Netwerk dus jullie zouden dat toch moeten weten.

Ik heb een  Samsung Galaxy SII en nog nooit problemen gehad met de verbinding. Samsung verwijst naar jullie omdat dit een sim probleem is.
Badge +6
Ontgrendelings PIN SIM netwerk

Ook ik kan geen verbinding meer maken met het KPN netwerk. 

Het gaat om de pin van het Netwerk dus jullie zouden dat toch moeten weten.

Ik heb een  Samsung Galaxy SII en nog nooit problemen gehad met de verbinding. Samsung verwijst naar jullie omdat dit een sim probleem is.


Hoi Dodo,

Is het toestel wel simlockvrij? Simyo verkoopt geen toestellen en kan je niet helpen aan de netwerkcode.
Ontgrendelings PIN SIM netwerk

Ook ik kan geen verbinding meer maken met het KPN netwerk. 

Het gaat om de pin van het Netwerk dus jullie zouden dat toch moeten weten.

Ik heb een  Samsung Galaxy SII en nog nooit problemen gehad met de verbinding. Samsung verwijst naar jullie omdat dit een sim probleem is.


Hoi Dodo,

Is het toestel wel simlockvrij? Simyo verkoopt geen toestellen en kan je niet helpen aan de netwerkcode.





Ik ben er achter gekomen dat het toestel dat ik een jaar gelden via een telecom webwinkel gekocht heb niet simlockvrij is. Ik had tot op heden nog nooit problemen gehad met mijn Simyo kaartje in dat toestel, maar na een update kon ik niets meer met mijn toestel.
Na nu blijkt, verkoopt die webwinkel nieuwe buitenlandse toestellen en zijn dus niet simlockvrij. Wel heel erg slordig van die winkel om dat niet duidelijk te vermelden. Er bleek een simlock van Vodafone op te zitten. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dodo,

Heb je het wel kunnen oplossen?

Groetjes,

Alex

Reageer