.

Beantwoord

Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk van simlock vrij toestel (!), wat nu?

  • 31 October 2014
  • 3 reacties
  • 817 Bekeken

Lief forum,

Ik probeerde laatst mijn net nieuwe simyo simkaart (ik ben pas bij jullie sinds een paar weken) in een andere simlockvrije mobiel. DIt deed ik omdat mijn huidige mobiel kuren vertoont. Een paar dagen geleden werkte de simkaart echter nog wel en kon ik mijn abbonement gewoon gebruiken. Toen ik die simkaart in een andere (ook simlockvrij (!!)) mobiel stopte, vroeg het toestel om de 'Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk'. nou heb ik elke code al geprobeerd waaronder pincode, pukcode en zelfs simkaartnummer. Ik heb al wat forums afgezocht maar daar bleek deze error te liggen aan het feit dat de mobiel niet simlock vrij was. DIe van mij is dat dus wel.

Ik hoor graag van jullie

Groet,
Stefan
icon

Beste antwoord door Kim 2 November 2014, 15:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi BoyStefan, welkom op het forum van Simyo!

De melding "Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk" duidt toch echt op een simlock op de telefoon, waarom denk je dat de telefoon simlock vrij is?

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de provider waarbij je de telefoon hebt aangeschaft om je hiermee verder te helpen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
hallo kim,

De oudere mobiel in kwestie heeft de leeftijd van ongeveer 5 jaar.
In die 5 jaar heb ik de mobiel simlock vrij gemaakt en hebben er (minstens) 2 verschillende simkaarten in gezeten, van verschillende providers.
Ik zou niet meer weten bij welke provider de mobiel vandaan komt.

hopelijk geeft dit een oplossing? :/

Groet,
Stefan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Boy Stefan,

Wat vreemd dat je telefoon het wel met andere simkaartjes deed. Ik wil je vragen om de Simyo simkaart eens in een andere telefoon te proberen. Hiermee testen we of het nou aan de simkaart ligt of aan je telefoon 🙂. Zou je dat willen doen?

Reageer