.

Beantwoord

Ontgrendel simkaart

  • 7 January 2014
  • 7 reacties
  • 87106 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Mijn iphone 5 geeft telkens bij het opstarten aan dat de sim kaart is vergrendeld. Deze kan mbv de pincode wel ontgrendelen maar is er ook een instelling dat dit automatisch gebeurd?
icon

Beste antwoord door Scotsman 7 January 2014, 19:40

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je zal in je telefoon deze pincode moeten uitzetten. Helaas ken ik het menu van de iPhone niet.
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn Engelse iPhone zit het onder Settings (Instellingen) > Phone > SIM PIN.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Vwo, welkom op het Simyo forum :)

Laat je weten of het antwoord van Scotsman geholpen heeft?

Als dit niet het geval is kan het misschien de toegangscode van de telefoon zelf zijn.
Bij instellingen > Algemeen > Codeslot en na invoeren code is dit uit te zetten.


Martijn® en Scotsman: bedankt voor het meedenken!
Ook ik moet na opstarten iedere keer de pincode van de simkaart invoeren. Heb een abb van Simyo. Alle beveiligingen op mijn iPhone 4 staan uit. Een specifieke pin vergrendeling voor sim heeft mijn iPhone 4 volgens mij niet. Ben recent overgestapt van kpn naar Simyo en dat ging soepel. Nu dit kleine ongemak nog. Graag tips.
Hallo vwo. Is je probleem opgelost. Graag lees ik hoe
Vragen om pin voor ontgrendelen simkaart is opgelost. Zit bij ipone4 onder instellingen en dan telefoon.
Badge +6
Vragen om pin voor ontgrendelen simkaart is opgelost. Zit bij ipone4 onder instellingen en dan telefoon.

Hoi Kuhlmann,

Dat klopt op die manier kun je de pincode uitzetten. Let wel op mocht je toestel worden gestolen of mocht je deze verliezen dan en iemand heeft je toestel dan kan diegene met je toestel gaan bellen.

Reageer