Nieuwe simkaart werkt niet in toestel
Vandaag is mijn omzetting van prepaid naar abonnement ingegaan, met nummerbehoud. Daarbij is een probleem opgetreden: Sinds het plaatsen van de nieuwe en reeds van te voren geactiveerde simkaart kan ik ineens niet meer bellen, de menufunctie is ook uit het toestel verdwenen. Wat is er misgegaan? Kan het zijn dat mijn telefoon te oud is? (Siemensminstens 10 jaar?) Maar mijn oude prepaid Sim-kaart, die het nu na het ingaan van nummerbehoud ook niet meer doet, deed het probleemloos. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
Welkom op het forum Helen,
Het lijkt er op dat je toestel niet om kan gaan met de nieuwe simkaart. De simkaart welke toebehoorde tot de prepaid aansluiting is een ander type simkaart. Zou je mij je telefoonnummer en oude simkaartnummer per privé bericht kunnen sturen? Dan kan ik het wellicht voor je oplossen.
Groetjes,
Alex
Het lijkt er op dat je toestel niet om kan gaan met de nieuwe simkaart. De simkaart welke toebehoorde tot de prepaid aansluiting is een ander type simkaart. Zou je mij je telefoonnummer en oude simkaartnummer per privé bericht kunnen sturen? Dan kan ik het wellicht voor je oplossen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.