.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet, hoe kan dit?

  • 17 February 2016
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Beste, Sinds gister heb ik van jullie mijn nieuwe simkaart (3-in-1) ontvangen voor in mijn iphone 5s. Deze heb ik vervolgens in mijn telefoon geplaatst en geactiveerd op Mijn Simyo. Ik kreeg direct een bevestigingsmail met de benodigde codes. De oude simkaart is dan ook meteen gedeactiveerd waardoor ik nu niet bereikbaar ben. Nu geeft mijn telefoon continue aan dat er geen simkaart geplaatst is. Ik heb de simkaart in drie verschillende telefoons geplaatst en deze gaven allemaal aan dat er geen simkaart geplaatst was. De simkaart blijkt dus niet te werken. Is het de bedoeling dat ik een nieuwe simkaart bestel?

Gr. bram
icon

Beste antwoord door Angelica 18 February 2016, 11:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi BramW,

Welkom op het forum van Simyo. Om verwarring te voorkomen heb ik je naam aangepast. Dit zodat andere forumgebruikers niet denken dat je voor Simyo werkt. Als je het er niet mee eens bent, kan je aangeven waar ik je forumnaam in kan veranderen :)

Het probleem lijkt inderdaad bij de simkaart te liggen. Goed dat je het in andere telefoons hebt geprobeerd. Ik heb je een nieuwe gratis simkaart gestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.

Hou je ons even op de hoogte? :)

Groetjes, Angelica
Thanks! Ja dat is prima. Inderdaad een beetje verwarrend;) Ik hoop dat de nieuwe simkaart gaat werken.

groetjes,

Bram
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Bram,

Ik hoop het ook maar daar ga ik nu ook wel vanuit! Met een beetje geluk heb je de simkaart morgen al binnen :)

Groetjes, Angelica
Nieuwe simkaart zojuist geactiveerd en weer volledig bereikbaar!

Thanks voor de service.

Groetjes Bram
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bramw,

Dat is goed nieuws. Top dat je ons nog even een update hebt gegeven :)

Fijn weekend!

Groetjes,
Sean

Reageer