.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet. Hoe kan dit?

  • 11 January 2017
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

Goedenavond,
Nieuwe simkaart vandaag ontvangen maar als ik hem in een Samsung Galaxy Mini 2 of Nokia 9300 stop wordt de kaart niet gezien.
Kan dus niet veel op het moment
icon

Beste antwoord door Asma 12 January 2017, 11:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Simkaart wel geactiveerd?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mark007,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart actief is. Erg gek dat je 'm niet kunt gebruiken. Ik snap heel goed dat dit niet fijn voor je is!

Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk met je simkaart kunt bellen, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen je telefoon even uit- en aan te zetten, zodat je simkaart zich met de juiste instellingen registreert op ons netwerk.

Laat je ons weten of'ie nu wel werkt?

@ Raytje, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma
Hallo,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik het uit en aan zetten op beide telefoons geprobeerd, maar het lijkt erop dat de telefoons de simkaart helemaal niet zien. Met andere woorden, ik kan niet eens proberen op het netwerk te komen.
Kan dus helaas nog niet bellen. Kan het aan de simkaart zelf liggen of iets met de telefoons zelf van doen?
Mvg,
Mark
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mark007,

Wat gek dat je 'm nog steeds niet kunt gebruiken!

Je hebt je simkaart al op twee telefoons geprobeerd, dus het lijkt erop dat het aan je simkaart ligt.

Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je Simyo aansluiting, heb ik je zojuist kosteloos een vervangende simkaart toegestuurd met behoud van je nummer. De nieuwe simkaart ontvang je binnen twee werkdagen, waarna je de meegestuurde instructies kunt volgen om 'm te activeren.

Als je hier ondersteuning bij wilt hebben, dan kun je ons dit gerust laten weten!

Groetjes,
Asma
Hallo,
Vanmiddag nieuwe Simkaart ontvangen.
Helaas werkte die ook niet. Dus ging ik twijfelen of de telefoons de simkaart wel aankonden.
Nog een telefoon in de kast gevonden (Nokia Lumia 635), welke een micro sim gebruik ten opzichte van de grote versie in de oudere telefoons.
Eerst geprobeerd met eerst ontvangen Sim om te kijken of die wel zou werken. En tot mijn verbazing werkte die wel.

Dus nu gebruik ik deze telefoon maar voor mijn zoontje met de eerst ontvangen Sim.
Had geen idee dat een verschil in oudere telefoon een verschil zou maken. Kan zijn dat beide oudere telefoons meer werkte of dat de grotere simkaart variant niet lekker werkt. In ieder geval kan ik nu aan de slag.

Mvg,
Mark
Badge +7
Hoi Mark007,

Wat raar dat de nieuwe simkaart ook niet in de oudere telefoons lijkt te werken. Of de telefoons het nog doen, kun je eventueel uitproberen door een andere simkaart erin te doen. Moet je wel een andere grote simkaart hebben natuurlijk:)

Gelukkig heb je een telefoon gevonden waarin je Simyo simkaart wel werkt zodat je zoontje deze kan gebruiken :)

Als je nog andere vragen hebt, zien we je graag hier terug op het forum! :D

Groetjes,
Samantha

Reageer